نسخه چاپی

ارائه مشاوره و خدمات حقوقی رایگان به شهروندان

همزمان با آغاز هفته بسیج، طرح سراسری مشاوره حقوقی رایگان با عنوان «مشاوره حقوقی خدمت جهادی» توسط سازمان بسیج حقوق دانان در سراسر كشور آغاز شد.

به گزارش نما به نقل از راه دانا؛ همزمان با آغاز هفته بسیج، طرح سراسری مشاوره حقوقی رایگان با عنوان «مشاوره حقوقی خدمت جهادی» توسط سازمان بسیج حقوق دانان در سراسر کشور آغاز شد.

در این طرح در تمام روزهای هفته بسیج در ساعات اداری و در تمام دفاتر حمایت حقوقی قضایی ایثارگران مستقر در مجتمع های قضایی سراسر کشور، مشاوره های حقوقی رایگان به مراجعه کنندگان ارائه می شود.

هدف از برگزاری این برنامه را ارائه خدمت جهادی به شهروندان برای ارتقای سطح دانش حقوقی و کمک به برطرف شدن مشکلات حقوقی و نهادینه کردن فرهنگ مراجعه به وکیل و مشاور حقوقی است.

مرتضی پناهی، مسئول کانون ویژه بسیج حقوقدانان، در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در این خصوص اظهار داشت: 11 مجتمع در استان تهران آماده خدمات دهی به مراجعه کنندگان است.

وی در ادامه افزود روزانه 2 وکیل در مجتمع هایی که آدرس آنها در زیر آمده است، حضور داشته و علاوه بر مشاوره های حقوقی، دادخواست نیز تنظیم می کنند؛ این افراد در حقیقت زکات علم خود را به این شکل پرداخت می کنند.

اسامی مجتمع های آماده مشاوره رایگان در زیر آمده است:



مجتمع عدالت در دربند

مجتمع خانواده ونک

مجتمع قدس بالای پونک

مجتمع مفتح شهر زیبا، میدان الغدیر

مجتمع خانواده شماره یک محلاتی

مجتمع شهید محلاتی

مجتمع شهید مدرس تهران نو

مجتمع بعثت ترمینال جنوب

دادگاه تجدید نظر در پارک شهر

مجتمع شهید مطهری یافت آباد

مجتمع شهید بهشتی بالتر از میدان فردوسی

۱۳۹۴/۹/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...