نسخه چاپی

آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس برای اربعین

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: پلیس برای برگزاری هرچه باشكوه تر مراسم اربعین حسینی آمادگی ۱۰۰ درصدی دارد.

به گزارش نما به نقل از مهر، سردار حسین اشتری عصر امروز یکشنبه پس از ورود به استان خوزستان با آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

سردار اشتری در این دیدار با اشاره به فعالیت قرارگاه اربعین و ارائه تسهیلات به زائران، هدف سفر به استان خوزستان را بازدید از مرزهای شلمچه و چذابه عنوان کرد.

وی افزود: پلیس برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اربعین حسینی آمادگی ۱۰۰ درصدی دارد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: هماهنگی های مورد نیاز داخل و خارج از مرز در حوزه مرزبانی به ویژه گذرنامه انجام شده است.

اشتری عنوان کرد: خوشبختانه اقدامات لازم در زمینه ورود و خروج زائران و همچین در حوزه امنیتی و ترافیکی اقداماتی از سوی فرماندهان انتظامی استان های مربوطه انجام شده است.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم مراسم بزرگ و باشکوه اربعین حسینی را به نحو احسن انجام داده تا به یاری خداوند متعال و سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) زائران به سلامتی به کشور برگردند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با اهداف سفر به استان خوزستان گفت: برگزاری کمیسیون عملیات ناجا در استان خوزستان یکی از اهداف سفر به این استان است.

اشتری ادامه داد: رسیدگی به موضوعات خاص استان در حوزه امنیتی، جرائم و بررسی دیگر مباحث استان بخشی از برنامه های این کمیسیون است.

وی تأکید کرد: قطعا پس از تلاش های فراوان در قالب این کمیسیون شاهد افزایش کارآیی پلیس به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان خواهیم بود

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: از زحمات مأموران مرزبانی و نیروی انتظامی خوزستان تقدیر می کنیم. خوشبختانه اقدامات مرزبانی و نیروی انتظامی استان در حوزه مأموریتی خود بسیار مناسب است.

اشتری اضافه کرد: هرچند که این مقدار فعالیت آنها کفایت نمی کند ولی تلاش های صورت گرفته از سوی فرماندهی انتظامی خوزستان در همه حوزه ها مطلوب بوده است، به شکلی که شاهد کاهش جرائم مختلف در استان بوده ایم.

وی اظهار کرد: در خوزستان شاهد کاهش ۱۴ درصدی تلفات جاده ای بوده ایم و امید است بتوانیم به شاخص های مورد نظر در این حوزه دست پیدا کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: کاهش تلفات جاده ای نشان دهنده این است که تلاش همکاران در حوزه سوانح رانندگی بسیار مؤثر بوده است.

دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه های سفر سردار اشتری به اهواز بوده است.

۱۳۹۴/۹/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...