نسخه چاپی

تیراندازی در «نیواورلئان» آمریكا 16 زخمی برجای گذاشت

مقامات پلیس آمریكا اعلام كردند كه در یك حادثه تیراندازی كه اوایل صبح امروز در «نئواورلئان» آمریكا در یك پارك شهر به وقوع پیوست، دستكم ۱۶ نفر زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش نما به نقل ازفارس، اواخر یکشنبه شب به وقت محلی (اوایل صبح امروز به وقت تهران) یک حادثه تیراندازی در شهر «نئو اورلئان» آمریکا به وقوع پیوست.

بنا به گزارش روزنامه آمریکایی «یو اس ای تودی»، در این تیراندازی که هنوز جزئیاتی از آن منتشر نشده است، بیش از 16 نفر زخمی شده‌اند که به بیمارستان انتقال یافته‌اند.

طبق این گزارش، این حادثه تیراندازی در پارک «بانی فرند» و محلی اتفاق افتاد که حدود 500 نفر در یک زمین بازی تجمع کرده بودند تا فیلمبرداری یک ویدئو کلیپ را تماشا کنند.

شاهدان ماجرا به تلویزیون «WWL» گفتند که دستکم دو فرد مسلح به سمت جمعیت تیراندازی کردند. دستکم 10 نفر از زخمی‌های این حادثه به مرکز درمانی دانشگاه منتقل شدند.

گزارش‌ها حکایت از آن دارد که هنوز عاملان این حمله دستگیر نشده‌اند و انگیزه این تیراندازی نامشخص است.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با شلیک گلوله منجر می‌شود اما لابی سلاح در این کشور به اندازه‌ای قدرتمند است که حتی کنگره آمریکا نیز حاضر نیست قوانینی را برای محدود کردن حمل سلاح در این کشور به تصویب درآورد.

۱۳۹۴/۹/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...