نسخه چاپی

گروسي :خاتمي مردم و منافع ملي كشورش را ناديده گرفت

گروسی : خاتمی خائن است

عکس خبري - گروسي : خاتمي خائن است

عضو شورای مركزی اعتماد ملی گفت: تنها رئیس جمهوری كه طی 8 ریاست جمهوری، مردم و منافع ملی كشورش را نادیده گرفت، خاتمی بود.

به گزارش نما، مجيد گروسي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، پيرامون اظهارات ضد و نقيض برخي از چهره هاي اصلاح‌طلب مدعي پيرو خط امام(ره) اظهار داشت: ادعاي دوم خردادي هاي وابسته به خاتميون برگرفته از خط فکري امام(ره) نبوده چراکه آنها خود امام(ره) را هم قبول نداشتند.

وي در ادامه افزود: بعد از حادثه دوم خرداد چهره هاي برانداز در لباس اصلاح طلب با همکاري اپوزسيون خارج نشين در صدد تخريب چهره نظام و رهبري بر آمدند که بعضي از اين ها وابسته به دولت خاتمي بودند.

دبير كل جبهه جوانان ايران امروز ادامه داد: مدعيان اصلاح‌طلب شکست خورده پس از حادثه 88 براي اين که طرفداران خود را از دست ندهند به جريان هايي وصل شدند که مسير آنها را از اصلاحات واقعي، نظام و اهداف ولايت فقيه دور کرد.

*اصلاح طلبان حرف امام(ره) و ولايت فقيه را زمين گذاشتند

عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي در ادامه با بيان اينكه برخي از اصلاح‌طلبان چه در فتنه 88 و چه پس از آن رهنمودهاي امام (ره) و مقام معظم رهبري را ناديده گرفتند، اظهار داشت: من معتقدم اصلاح‌طلبان مدعي دموکراسي و آزادي و پيرو انديشه هاي امام(ره)، حرمت امام(ره) و ولايت فقيه را شکستند و فتنه 88 مصداق بارز به زمين گذاشتن بيانات و نصايح امام (ره) و حضرت آيت الله خامنه اي از سوي اين جريان بود.

*خاتمي خائن است

وي با اشاره به تحرکات اخير اصلاح طلبان در آستانه انتخابات رياست جمهوري گفت: خاتمي در طي 8 سال دولت اصلاحاتش نه تنها خدمت نکرد بلکه با راه اندازي يک سري جريانات و هم پوشاني با اپوزسيون غرب به ملت ايران و نظام خيانت کرده، مواضع خاتمي از ابتدا هرگز روشن و شفاف نبوده است، اصلاحات خاتمي جرياني مرده است و نبايد به عرصه انتخابات ورود پيدا كنند.

دبيركل جبهه جوانان ايران امروز افزود: اصلاح‌طلبان مدعي اصلاحات خاتميون تغيير موضع دهند تا ماهيت تشکل آنها بر مردم محرز شود.

*اپوزيسيون داخلي را خاتمي هدايت مي کند

گروسي تصريح کرد: اولين نفري که اپوزيسيون را در داخل كشور مطرح کرد خاتمي بود چرا که اومبناي تفکراتش اصلا روشن نيست و من معتقدم تنها رئيس جمهوري که درطي 8 سال رياست جممهوري مردم و منافع ملي کشورش را ناديده گرفت خاتمي بود.

*تفکرات اصلاح‌طلبي مردم، اصلاحات خاتميون نيست

دبيرکل جبهه جوانان ايران امروز با بيان اينکه درحادثه 88 نوعي برادرکشي بين اصلاح‌طلبان و اصولگرايان به راه افتاد، اظهار داشت: حادثه 88 يک جنايت و خيانت بزرگ بود که اصلاح‌طلبان وابسته به براندازي جنبش سبز با رهبريت موسوي، کروبي، خاتمي و اپوزسيون خارج نشين راه انداختند.

وي افزود: فتنه 88 به مردم نشان داد که خاتمي نه تنها تفکر اصلاح طلبي ندارد بلکه اهداف خود را براي رسيدن به قدرت و رفاه خود دنبال مي كند.

*بازگشت اصلاح طلبان به صحنه سياسي كشور دشوار است

گروسي با بيان اينکه ورود اصلاح طلبان در عرصه سياسي کشور و انتخابات رياست جمهوري کار دشواري است، اظهار داشت: من معتقدم بازگشت اصلاح طلبان به عرصه سياسي و انتخابات رياست جمهوري با دشواري روبرو است چرا که اصلاح طلبان در گذشته شخص محور بوده و همين آسيب جدي به بدنه اصلاح طلبان وارد کرده كه منجر به حادثه 88 شد.

عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي در خاتمه خاطرنشان كرد: حادثه 88 تا حدودي ديدگاه مردم را نسبت به اصلاح‌طلبان تغيير داد ، اصلاح‌طلبان نياز به يك باز تعريف کلي و اساسي دارند تا ماهيت آنها براي مردم و نظام محرز نشود نبايد توقع كارت دعوت از نظام را براي ورود به عرصه هاي مختلف داشته باشند.

۱۳۹۱/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...