نسخه چاپی

فرمانده نیروی دریایی ارتش هفته بسیج را تبریك گفت

دریادار حبیب‌الله سیاری طی پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریك گفت.

به گزارش نما به نقل از مهر، امیر حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش با صدور پیامی، فرارسیدن روز بسیج را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

«در مورد بسیج و فرهنگ بسیجی، زیباترین و بامعناترین تعابیر را در مورد این نیروی الهی، از بیانات شیوای بنیانگذار انقلاب اسلامی(ره) و مقتدایمان فرماندهی معظم کل قوا می‌توان دریافت که فرمودند: "بسیج، جمع فداکاری از مردمند، براى مردم؛ تشکیل یک مجموعه‌ای در حرکت عظیم یک ملت مجاهد. حضور در دفاع، حضور در علم، حضور در هنر، حضور در سازندگی، حضور در سیاست، در فرهنگ، در کمک به مستضعفان، در کمک به درماندگان، در تولید، در فناوری، در پیشبرد مسائل گوناگون کشور، در ورزش، در درخشش‌های بین‌المللى و در هر کار خیر؛ این حرکت بسیج است؛ فرهنگ بسیجی یعنی آن مجموعه‌ی معرفت‌ها و روش‌ها و منش‌هائی که می‌تواند مجموعه‌های عظیمی را در ملت به وجود بیاورد که تضمین‌کننده‌ی حرکت مستقیم و پایدار اسلامی آن ملت باشند ... بسیج یک امر منطقی و فکری و ریشه‌دار و عمیق است و کسانی که در کار این حقیقت بزرگ شرکت دارند؛ همه آحاد ملتند، هر کسی که بسیجی است باید به بسیجی بودن خود افتخار کند. بسیجی بودن، مایه سرافرازی و سربلندی پیش پروردگار است. "

شورانگیزترین مدرسه عشق، عرفان، خلوص، ایثار و شهادت‌طلبی در بسیج خلاصه می‌شود که شاگردانش حماسه‌آفرینان مکتب حضرت سید الشهدا اباعبدالله الحسین(ع) هستند و امسال که روز بسیج با ماه صفر و ایام اربعین حسینی سوگواری مقتدای بسیجیان، حضرت سید الشهدا(ع) و یاران باوفایش قرین گشته است رایحه بیشتری از معنویت و ایثار در کشور اسلامی‌مان به مشام می‌رسد.

با گرامیداشت این روز، از خداوند سبحان توفیق ادای دین خون مطهّر شهیدان والامقام و پاکباز و آرزوی دستیابی به سرافرازی‌های بیشتر بسیج و نیروهای مسلح در مسیر اعتلا و شکوفایی در خدمت به اسلام عزیز و میهن اسلامی و ادامه راه شهیدان کربلا را تحت عنایت حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در پرتو هدایت‌های فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز(مد‌ظله‌العالی) برای همه خدمتگزاران بسیجی مسئلت دارم.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار حبیب الله سیاری

۱۳۹۴/۹/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...