نسخه چاپی

كواچ:بازیكنان من بهترین جهان هستند

سرمربی پیشین تیم ‌ملی والیبال ایران از كنار گذاشته شدن از این تیم ناراحت است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، اسلوبودان کواچ پس از نمایش ناموفق تیم ‌ملی والیبال ایران در جا‌م جها‌نی از مربیگری در این تیم کنار‌ گذاشته شد و رائول لوزانو نیز اخیرا به عنوان جانشین کواچ معرفی شده است.

این مربی صربستانی بعد از این که به همکاری‌اش با فدراسیون والیبال ایران پایان داده شد، به هیچ وجه ناراحتی‌اش را پنهان نکرد. بر اساس نظر او تیم ‌ملی والیبال ایران نتایج خوبی گرفته و دستاوردهای مثبتی هم داشته است.

کواچ در این زمینه به سایت صربستانی اسپورت وافای، گفت: در حال‌ حاضر احساسات پیچیده‌ای دارم به خاطر این که از مربیگری در والیبال ایران کنار گذاشته شده‌ام احساس بدی دارم. از سویی دیگر به خاطر این که تیم ‌ملی ایران را مربیگری کرده‌ام احساس خوبی دارم. ما موفق شدیم در لیگ جهانی ۲۰۱۵ مقام ششم را کسب کنیم. در بازی‌های آسیایی قهرمان شدیم ، ولی همه اینها پس از کسب مقام هشتمی در جا‌م جها‌نی فراموش شد.

کواچ در ادامه گفت: در والیبال ایران بازیکنان بسیار خوبی حضور دارند. فکر می‌کنم به عنوان مربی ایران نتایج خوبی گرفته‌ام. اگر بخواهم صادقانه بگویم باید تاکید کنم که از نمایش تیمم در ر‌قا‌بت‌های جهانی ژاپن راضی هستم. ما موفق شدیم تیم‌های بزرگی مانند آمریکا و روسیه را شکست دهیم. بازیکنان تیم ‌ملی والیبال ایران از نظر من بهترین‌های جهان هستند.

۱۳۹۴/۹/۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...