نسخه چاپی

هشدار درباره هوای تهران ناسالم

معاون نظارت و پایش اداره كل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به اینكه هوای تهران در روز چهارشنبه‌، چهارم آذر مشابه روزهای گذشته و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد بود، گفت: در این روز شاخص كیفی هوای تهران حدود ۱۳۰ خواهد بود یا با افزایش اندكی مواجه خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، حمد رستگاری با اشاره به اینکه شاخص کیفی هوای شهر تهران در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۱۳۰ و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس بوده است، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود شاخص کیفی هوای تهران در روز آینده (چهارشنبه) نیز در همین حد باقی مانده یا در نهایت اندکی افزایش یابد.

وی با بیان اینکه در صورتی که میانگین آلاینده‌ها فراتر از حد پیش‌بینی شده باشد، جلسه کارگروه مواقع اضطرار تشکیل خواهد شد، افزود: در این جلسه در مورد تعطیلی مدارس، زوج و فرد شدن خودروها از درب منزل و... تصمیم‌گیری می‌شود.

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته با وقوع وزش باد از بعدازظهر پنجشنبه میزان آلاینده‌ها کاهش خواهد یافت.

مرکز پایش آلودگی هوای استان تهران پیش‌تر اعلام کرده بود که این شرایط ناسالم هوا در تهران تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

۱۳۹۴/۹/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...