نسخه چاپی

زمان بازگشت دوباره فركی به فوتبال

سرمربی سابق تیم سپاهان از بازگشت خود به فوتبال بعد از استراحت چهار ماهه خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، حسین فرکی در مراسم بزرگداشت زنده یاد پرویز دهداری، در رابطه با بحث اخلاق‌مداری در فوتبال اظهار کرد: متاسفانه اخلاق‌مداری در ورزش و بویژه بازیکنان فوتبال ما روز به روز در حال کمرنگ شدن است. اگرچه امروز ما دور هم جمع شدیم تا از رفتار، اخلاق و منش فردی چون پرویز دهداری یاد کنیم اما امروز متاسفانه دیگر این گونه مسائل در فوتبال ما در حال کمرنگ شدن است.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا امروز دیگر شاهد حضور تیم‌های استخوان‌داری در فوتبال نیستیم گفت: مگر الان تیم استخوان‌داری پیدا می‌شود که ما بخواهیم صحبتی از این گونه تیم‌ها داشته باشیم؟ الان شرایط به گونه‌ای است که دیگر تیم‌های قدیمی و استخوان‌دار حاضر به حضور در فوتبال نیستند.

فرکی در رابطه با ویژگی‌های پرویز دهداری گفت: من وی را همیشه به عنوان مربی و مرد اخلاق می‌شناختم. هرچند سن من قد نمی‌دهد که از ویژگی‌های اخلاقی وی چیزی بگویم اما آن چیزی که از وی شنیده‌ام و سوابق او را بررسی کرده‌ام می‌دانم که او مربی اخلاق در فوتبال بود و هیچ وقت اخلاق‌مداری را فدای هیچ چیز دیگر نمی‌کرد. امروز متاسفانه اولویت ما در فوتبال تنها کسب نتیجه و جام است. در حالی که ما باید الگو گرفتن از ائمه و توصیه‌های دینی را اول مد نظر داشته باشیم و سپس به فکر کسب جام و نتایج باشیم. این چیزی است که متاسفانه فراموش شده و مرحوم دهداری تاکید زیادی به آن داشت.

فرکی در رابطه با بازگشت مجدد خود به فوتبال تصریح کرد: در حال حاضر برنامه خاصی برای بازگشت به فوتبال ندارم اما بعد از استراحت سه یا چهار ماه شاید دوباره در فوتبال کارم را ادامه دهم.

۱۳۹۴/۹/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...