نسخه چاپی

انتصاب مسئول فنی رالی كارگری خزر تا خلیج فارس

برای نخستین بار رس، مسابقه رالی خانوادگی ویژه كارگران كشور در دهه مبارك فجر در طی 5 روز با عبور از هفت استان كشور از دریای خزر تا خلیج فارس برگزار خواهد شد.

انتصاب بیژن خراسانی به عنوان مسئول کمیته فنی رالی خزر تا خلیج فارس

بیژن خراسانی مسئول کمیته فنی رالی بزرگ خانوادگی کارگران (خزر تا خلیج فارس) شد.
به گزارش ستاد خبری رالی بزرگ خانوادگی کارگران (خزر تا خلیج فارس)؛ با پیشنهاد شورای سیاستگذاری بیژن خراسانی به عنوان مسئول کمیته فنی این رالی از سوی انجمن اتومبیلرانی و موتورسواری فدراسیون ورزش های کارگری و تصویب معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برگزیده شد.
از جمله وظایف وی،کنترل و نظارت حرفه ای بر تیم فنی برگزاری این مسابقه در تمامی مراحل رالی از جمله بررسی صلاحیت فنی شرکت کنندگان، بررسی ماشین های ورودی به مسابقه، تعیین نقشه مسیر حرکت رالی، تعیین نقاط بررسی مسیر، داوری و غیره است.
بیژن خراسانی در حال حاضر نایب رییس فدراسیون ورزشهای کارگری است و همچنین سوابق درخشانی در اجرای برنامه های ورزشی تلویزیون، از جمله اتومبیلرانی و رالی را داشته است؛ همچنین به مدت هشت سال ریاست اتومبیلرانی استان تهران را بر عهده داشت.

لازم به ذکر است؛ براساس طرح ارائه شده از سوی انجمن اتومبیلرانی و موتورسواری فدراسیون ورزش های کارگری و تصویب معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برای نخستین بار این رالی در طی 5 روز با عبور از هفت استان کشور از دریای خزر تا خلیج فارس، مسابقه رالی خانوادگی ویژه کارگران کشور در دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

۱۳۹۴/۹/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...