نسخه چاپی

۶۲ هزار نفر در استان مسئول برگزاری انتخابات هستند

استاندار فارس گفت: میزان مشاركت در انتخابات به عنوان یك ابزار بسیار مهم معرفی در جهان و كشور است زیرا پایگاه اجتماعی را نشان می دهد.

به گزارش نما به نقل از مهر، محمد علی افشانی ظهر چهارشنبه در جلسه آموزشی انتخابات با بیان اینکه یکی از شاخصه های توسعه یافتگی مشارکت مردم در انتخابات است، تاکید کرد: مشارکت مردم در انتخابات یکی از شاخصه های توسعه یافتگی است زیرا خود مردم سرنوشت آینده را مشخص می کنند زیرا هر اندازه توسعه یافته تر باشیم قدرت انتخاب مردم نیز بیشتر است که این مهم تا زمانی ممکن است که همه سلایق حضور فعال داشته باشند.

استاندار فارس یادآور شد: در این میان وجود احزاب قوی و قدرتمند در جامعه انتخابات پرشور را به همراه خواهد داشت و تا زمانیکه ما در این کشور احزاب قوی و فعال نداشته باشیم نمی توانیم در انتخابات نیز روی آنها حساب کنیم.

افشانی تاکید کرد: اگر چنانچه بعد از اعلام نتیجه انتخابات نیز شاهد خشونت باشیم نشان از عقبگرد کردن است.

وی تاکید کرد: امروز که پس از ۵۰ سال برگزاری انتخابات در کشور اگر همچنان نگران هستیم نشان از قوام نداشتن این نهاد است.

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بیش از ۶۲ هزار نفر مسئول برگزاری انتخابات در فارس هستند، گفت: استان فارس با داشتن ۲۹ شهرستان، ۸۴ بخش، ۲۰۵ دهستان و ۱۰۲ شهر دارای ۸۴ حوزه انتخابیه شامل ۱۵ حوزه اصلی و ۶۹ حوزه فرعی است .

افشانی ادامه داد: یک هزار و ۸۴۸ نفر هیئت اجرایی، ۱۳ هزار نفر مامور نیروی انتظامی و در کل ۶۲ هزار و ۴۲۵ نفر انتخابات در فارس را برگزار می کنند.

ارسال به

۱۳۹۴/۹/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...