نسخه چاپی

سرگردانی مسافران پرواز اصفهان - مشهد

مسافران پرواز اصفهان به مشهد متعلق به شركت هواپیمایی تابان پس از دو بار رفت و برگشت در این مسیر هوایی و ساعت ها سرگردانی به مقصد نرسیدند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: مسافران پرواز اصفهان به مشهد متعلق به شرکت هواپیمایی تابان پس از دو بار رفت و برگشت در این مسیر هوایی و ساعت ها سرگردانی به مقصد نرسیدند.

پرواز شماره 6208 شرکت هواپیمایی تابان که قرار بود ساعت 21 و 45 دقیقه دیشب فرودگاه شهید بهشتی اصفهان را به مقصد مشهد ترک کند پس از سه ساعت و نیم تاخیر در ساعت یک و 30 دقیقه بامداد امروز به مقصد مشهد پرواز کردند.

این پرواز بنابر آنچه مسئولان فرودگاه شهید بهشتی اصفهان بدی شرایط جوی فرودگاه مشهد عنوان کردند موفق به فرود در فرودگاه مشهد نشد و به اصفهان بازگشت.

با این حال پرواز یاد شده بار دیگر در ساعت هفت و 30 دقیقه بامداد امروز ( چهارشنبه ) بار دیگر به مقصد مشهد پرواز کرد اما بازهم موفق به فرود در فرودگاه شهید بین المللی هاشمی نژاد مشهد نشد و بار دیگر به اصفهان بازگشت.

تا زمان مخابره این خبر، مسافران این پرواز در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان حضور دارند و به آنها اعلام شده پرواز یاد شده یک ساعت دیگر انجام خواهد شد.

یکی از مسئولان عملیات پرواز فرودگاه شهید بهشتی اصفهان که خواست نامش فاش نشود، دلیل دوبار بازگشت پرواز شماره هواپیمایی 6208 هواپیمایی تابان از مشهد به این فرودگاه را شرایط نامناسب جوی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد اعلام کردند.

خبرنگار ایرنا پس از چندبار تماس با نمایندگی شرکت هواپیمایی تابان مستقر در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان، موفق به دریافت پاسخ نشد.

۱۳۹۴/۹/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...