نسخه چاپی

هشدار سازمان مالیاتی در خصوص كلاهبرداری از مردم

سازمان امور مالیاتی با صدور اطلاعیه ای هشدار داد: مراقب كلاهبرداران و افراد سودجو در پوشش ماموران مالیاتی باشید

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، این روزها بحث کلاهبرداری از مردم درباره مباحث مالیاتی آنقدر زیاد شده که این سازمان نیز اعلام کرده مردم و به خصوص مودیان مالیاتی باید حواسشان به کلاهبرداران باشد.

سازمان امور مالياتي کشور با صدور اطلاعيه اي، ضمن اعلام وقوع برخي کلاهبرداري ها و سوءاستفاده هاي افراد سودجو از موديان محترم مالياتي، خواستار هوشياري آنان در مقابل شگردهاي جديد کلاهبرداران شد.

این سازمان اعلام کرده است: طبق گزارش هاي واصله به اين سازمان، اخيرا برخي افراد سودجو از طريق تماس تلفني و يا مراجعه حضوري به محل کسب موديان محترم مالياتي، خود را مامور مالياتي معرفي کرده و در قبال اخذ وجه يا دريافت خدمات، قول مساعدت و همکاري بابت تخفيف يا کاهش ميزان ماليات متعلقه را داده و از آنان اخاذي نموده اند.

در اين اطلاعيه آمده است: سازمان امور مالياتي کشور ضمن تاکيد بر حفظ هوشياري موديان محترم مالياتي در مقابل اينگونه افراد سودجو تقاضا مي نمايد در صورت مواجهه با چنين افرادي، از در اختيار گذاشتن اطلاعات هويتي، اطلاعات حساب بانکي و يا اطلاعات پرونده مالياتي خود و يا پرداخت وجه و ارايه خدمات به آنان اجتناب نموده و مراتب را در اسرع وقت به اداره امور مالياتي مربوطه و يا دفتر مرکزي حراست به شماره تلفن39903752 و يا دادستاني انتظامي مالياتي به شماره تلفن 33967811 گزارش نمايند.

۱۳۹۴/۹/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...