نسخه چاپی

مهلت ثبت نام زائران حسینی درسامانه سماح

سازمان حج و زیارت اعلام كرد: بر اساس مصوبه ستاد مركزی اربعین، متقاضیان زیارت اربعین تا ساعت 16 امروز (پنجشنبه) پنجم آذرماه فرصت دارند تا در سامانه سماح ثبت نام كنند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، مهلت ثبت نام زائران حسینی درسامانه سماح تاساعت16امروزوارث: متقاضیان زیارت اربعین در مهلت مقرر می توانند با مراجعه به سامانه http://samah.haj.ir نسبت به ثبت اطلاعات خود برای دریافت روادید اربعین اقدام کنند.

براساس این گزارش، ثبت نام کنندگان در سماح حداکثر تا ساعت 16 روز شنبه هفتم آذرماه فرصت دارند تا نسبت به تحویل مدارک لازم برای صدور ویزای عراق به دفاتر زیارتی که در سامانه سماح انتخاب کرده اند، اقدام کنند.

همچنین دفاتر خدمات زیارتی کشور تا ساعت 16 روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته فعال بوده و آماده دریافت مدارک ثبت نام کنندگان در سماح هستند.

همچنین مشتاقان زیارت عتبات در اربعین حسینی از مراجعه به مرزهای کشور بدون داشتن ویزا جدا خودداری کنند.

سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت پیشتر از ثبت نام حدود دو میلیون زائر در اربعین حسینی از طریق سامانه سماح و مراجعه حضوری آنان به دفاتر مجاز تا چهارم آذرماه خبر داده بود.
مراسم اربعین حسینی امسال روز 11 آذرماه در کربلا برگزار می شود و پیش بینی می شود امسال حدود دو میلیون نفر از مردم ایران برای شرکت در این مراسم حضور داشته باشند.

۱۳۹۴/۹/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...