نسخه چاپی

ایمان و شجاعت مهمترین ویژگی یك بسیجی است

فرمانده تیپ ۱۲ قائم آل محمد(عج) استان سمنان، ایمان به خدا، شجاعت و اخلاص را مهمترین شاخصه های بسیجی یاد كرد و گفت: این تفكر در همه كشورهای منطقه كه با تكفیری ها مبارزه می كنند نشر یافته است.

به گزارش نما به نقل از مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار سید مرتضی قاسم زاده عصر پنجشنبه در همایش شکوفه پایداری به مناسبت فرا رسیدن پنجم آذر سالروز تأسیس بسیج مستضعفان در جمع هزاران نفر از بسیجیان دامغان در محل مجموعه ورزشی الغدیر دانشگاه آزاد این شهر اظهار داشت: حضور بسیجیان در تمامی عرصه ها و صحنه ها آرزوهای دشمنان را نقش بر آب و وحشت و هراس را در بین آنان ایجاد کرده است.

وی خاطر نشان کرد: امروز فرهنگ بسیجی در حال ترویج و گسترش است که یک افتخار بس عظیم برای ما محسوب می شود.

فرمانده تیپ ۱۲ قائم آل محمد(عج) استان سمنان به نقش بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز پرداخت و افزود: حضور نیروهای مردمی بسیج در دوران دفاع مقدس از یک اهمیت ویژه برخوردار بود و سرنوشت جنگ را طور دیگری رقم زد و پیروزی، عزت و سربلندی را به ارمغان آورد.

قاسم زاده اضافه کرد: بسیج امروز و بعد از حماسه عظیم دفاع مقدس در عرصه های اقتصادی، نظامی و اقتصاد مقاومتی حضوری پر رنگ داشته و از خود عملکردی درخشان برجای گذاشت.

وی به دیدار بسیجیان با مقام معظم رهبری اشاره داشت و افزود: بنابر فرموده معظم له هر کجا که بسیج ورود پیدا کرد موفقیت حاصل شد که این سخن از اهمیت و جایگاه رفیع بسیج در جامعه حکایت می کند.

فرمانده تیپ ۱۲ قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: بعد از دفاع مقدس و در هر صحنه ای بسیج و تفکر بسیجی وارد شد منشاء خیر و برکت بود.

قاسم زاده یادآور شد: امروز ممتازترین بسیجیان ما از قشر دانشجویان بسیجی هستند.

وی با بیان اینکه یکی از بزرگترین دستاوردهای بسیج در طول انقلاب اسلامی ایجاد خودباوری در کشور بوده است، گفت: ملت و مسئولان ما ثابت کردند که می توانیم در تمامی جبهه ها روی پای خود بایستیم و نیازی به دیگر کشورها نداشته باشیم.

اجرای ورزش رزمی، رژه نیروهای بسیجی و تجلیل از بسیجیان نمونه از دیگر برنامه های این آئین بود.

فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، روحانیت، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و مسئولان شهرستان دامغان در این آئین حضور داشتند.

۱۳۹۴/۹/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...