نسخه چاپی

رسوایی اخلاقی نماینده وهابی مصر+عكس

عکس خبري -رسوايي اخلاقي نماينده وهابي مصر+عکس

یك نماینده وهابی پارلمان منحل شده مصر به اتهام داشتن رابطه نامشروع و ایجاد ضرب و شتم مأمور پلیس به یك سال حبس و جزای نقدی محكوم شد.


به گزارش نما به نقل از العربیه، دادگاهی در مصر «علی ونیس» نماینده وهابی این کشور را به اتهام داشتن رابطه نامشروع و درگیری با پلیس به یک سال حبس تعزیری و پرداخت جریمه نقدی محکوم شد. دستگاه امنیتی در قلیوبیه گزارش داد، "علی ونیس" به همراه یک دختر۲۳ ساله به نام " ن . م . ا " در داخل خودرو هنگام ارتکاب عمل منافی عفت مشاهده شده است که پس از حضور عناصر امنیتی، "ونیس" به آنها گفته بود دختر دانشجو نامزد اوست که دچار خستگی شدیده و او در وسط راه توقف کرده تا صورت او را با آب بشوید.

حکم صادره برای علی ونیس، ابتدا از سوی یک دادگاه محلی صادر شده بود که پس از اعترض وی به غیرتخصصی بودن دادگاه، پرونده به دادگاه تخصصی ارسال شد. اما با بررسی جرم ونیس در دادگاه تخصصی، علاوه بر تأیید شش ماه حبس اول، شش ماه حبس دیگر نیز به اتهام ضرب‌وشتم مأمور پلیس به حکم وی اضافه شد.
در دادگاه ونیس، دادستان به نیابت از مدعی‌العموم به قرائت کیفرخواست وی پرداخت و گفت: متأسفانه ما در کشوری زندگی می‌کنیم که قانون به راحتی زیرپا گذاشته می‌شود. چرا که متهم ـ ونیس ـ حاضر نمی‌شد در دادگاه حاضر شود و ضابطان قضایی نیز از ترس اینکه این نماینده پارلمان آنها را در آینده مورد آزار و اذیت قرار دهد، از همراهی او در دادگاه امتناع می‌کردند.
وکلای مدافع متهم نیز تنها دفاعی که در دادگاه داشتند، فرافکنی واقعیات و رد آنچه علیه متهم گفته می‌شد، بود. آنها ادعا می‌کردند این رسانه‌ها هستند که واقعیت را خلاف آنچه رخ داده، نشان می‌دهند.

۱۳۹۱/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...