نسخه چاپی

پیام تبریك برای زادروز جمشید مشایخی

جمشید مشایخی زاده ۶ آذر ۱۳۱۳ در تهران است كه از سال ۱۳۳۵ فعالیت هنری خود را در حوزه هنرهای نمایشی آغاز كرده و تا كنون در بسیاری تئاتر ،تله تئاتر، فیلم و سریال ایفاگر نقش های ماندگاری بوده و موفق به كسب نشان درجه یك فرهنگ و هنر شده است.

به گزارش نما به نقل از مهر، امروز ۶ آذز ماه و به مناسبت زادروز جمشید مشایخی هنرمند و پیشکسوت سینما ، تئاتر و تلویزیون، سید عباس عظیمی مدیرعامل «موسسه هنرمندان پیشکسوت» پیامی به نمایندگی از کارکنان موسسه آماده کرد که در زیر می خوانید:

«من از طرف خود و همکارانم این مناسبت میمون را به ایشان تبریک می گویم. استاد مشایخی نه تنها به عنوان یک چهره محبوب، ماندگار و دوست داشتنی و بلکه به عنوان یکی از بزرگان سینما، تئاتر و تلویزیون ایران هر لحظه پیگیر مسائل و مشکلات «موسسه هنرمندان پیشکسوت» بوده اند و با طرح مطالب و حمایت از این موسسه در رسانه ها، برنامه ها و در دیدارهای شان با مسئولان نقش موثر و جدی در حمایت معنوی از این موسسه داشته اند. ان شاالله ۱۲۰ ساله شوند».

طی دو روز گذشته به اشکال مستقیم و غیر مستقیم هنرمندان دور و نزدیک و سایر اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت نیز هرکدام به نحوی تولد مشایخی را تبریک گفته و او نیز محبت همه آنها را با این شعر که مطلع یکی از غزلیات «فروغی بسطامی» است، پاسخ داد:

ای خوشا وقتی که بگشایم نظر در روی دوست سر نهم در خط جانان جان دهم بر بوی دوست

من نشاطی را نمی جویم به جز اندوه عشق من بهشتی را نمی خواهم به غیر از کوی دوست

جمشید مشایخی زاده ۶ آذر ۱۳۱۳ در تهران است که از سال ۱۳۳۵ فعالیت هنری خود را در حوزه هنرهای نمایشی آغاز کرده و تا کنون در بسیاری تئاتر ،تله تئاتر، فیلم و سریال ایفاگر نقش های ماندگاری بوده و موفق به کسب نشان درجه یک فرهنگ و هنر شده است.

۱۳۹۴/۹/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...