نسخه چاپی

عمده فعالیت جریان فتنه مسائل اقتصادی

عکس خبري -عمده فعاليت جريان فتنه مسائل اقتصادي

وزیر اطلاعات گفت: عمده فعالیت مجموعه عوامل فتنه و كسانی كه بحث فتنه را با همكاری استكبار دنبال می‌كنند، تمركز بر روی مسائل اقتصادی است.


حجت الاسلام و المسلمين حيدر مصلحي وزير اطلاعات در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار دفاعي- امنيتي باشگاه خبرنگاران، در خصوص فعاليت عاملين فتنه 88 براي انتخابات آتي رياست جمهوري گفت: در حال حاضر عمده فعاليت مجموعه عوامل فتنه و كساني كه بحث فتنه را با همكاري استكبار دنبال مي‌كنند، تمرکز بر روي مسائل اقتصادي است.

وي افزود: در حال حاضر يكي از كارهايي كه فتنه‌گران در دستور كارشان قرار داده‌اند بزرگ‌نمايي ضعف‌هاي اقتصادي کشور در سايت‌هاي وابسته به خودشان است.

وزير اطلاعات با بيان اينكه مردم تكليف خود را با فتنه‌گران به خوبي مي‌دانند، خاطرنشان كرد: مطمئن باشيد كه اجازه تكرار فتنه 88 را نخواهيم داد.

مصلحي در مورد نحوه همكاري وزارت اطلاعات با سازمان انرژي اتمي براي حفاظت فيزيكي از جان دانشمندان هسته‌اي كشور تصريح كرد: همكاري‌هاي چند‌جانبه‌اي با سازمان انرژي اتمي و هم با ساير نهادهاي امنيتي کشور برقرار كرده‌ايم تا با رصد هر‌گونه حركتي که مخل نظم و امنيت كشور باشد، مقابله کنيم.

۱۳۹۱/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...