نسخه چاپی

آلودگی هوا در 4 شهر كشور از فردا

كارشناس سازمان هواشناسی گفت: روزهای یكشنبه و دوشنبه در سایر مناطق كشور جو پایدار است كه سبب انباشت آلاینده‌های جوی و كاهش كیفیت و غبارآلود شدن هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تهران، كرج، اصفهان و اراك خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از فارس: فریبا گودرزی در گفت‌وگویی در تشریح آخرین آب و هوای کشور گفت: امروز با شمالی شدن جریان‌ها در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین بعد از ظهر روز یکشنبه در برخی مناطق جنوب شرق کشور، در استان‌ هرمزگان و جنوب سیستان‌وبلوچستان افزایش ابر، وزش باد، رگبار پراکنده گاهی با رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود. این موج روز دوشنبه در شرق هرمزگان و جنوب سیستان‌وبلوچستان فعال خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: روزهای یکشنبه و دوشنبه در سایر مناطق کشور جو پایدار است که سبب انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت و غبارآلود شدن هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تهران، کرج، اصفهان و اراک خواهد شد.

گودرزی تصریح کرد: از روز سه‌شنبه با ورود یک سامانه بارشی به کشور درغرب و شمال غرب ابرناکی و بارش شروع خواهد شد. شایان ذکر است طی روزهای شنبه و یکشنبه خلیج فارس مواج خواهد بود.

وی با بیان اینکه آسمان تهران امروز کمی ابری است و در پاره‌ای نقاط استان غبار محلی گاهی با وزش باد رخ خواهد داد، گفت: امروز شهرکرد با دمای منفی 8 و بندرعباس با دمای 27 درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین مراکز استان‌های کشور هستند.

۱۳۹۴/۹/۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...