نسخه چاپی

جریمه ۱۸۰ میلیون تومانی آرایشگاه‌های متخلف زنانه

مشاور امور بانوان و خانواده سازمان تعزیرات حكومتی كشور گفت: پس از گذشت یك ماه از نظارت تعزیرات بر آرایشگاه‌های زنانه ، ۴۷ آرایشگاه پلمب شد و ۴۷۳ متخلف به میزان ۱۸۰ میلیون تومان جریمه شدند.

به گزارش نما ، ویدا آزاد در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود: در یک ماه 148 گشت مشترک با همراهی سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و دانشگاه‌های علوم پزشکی در سراسر کشور انجام شد که در این گشت‌ها هزار و 24 آرایشگاه زنانه بازرسی شد.

وی گفت: در بازرسی‌های صورت گرفته از واحدهای واجد پروانه کسب، 514 واحد دارای تخلف، 510 واحد بدون تخلف و 473 پرونده تخلف تشکیل شد.

آزاد افزود: میزان محکومیت متخلفان در این طرح 183 میلیون تومان بوده است که استان‌های البرز ، تهران ، آذربایجان شرقی و گلستان بیشترین و استان‌های قزوین، گیلان و هرمزگان کمترین تعداد پرونده های تشکیل شده در این طرح را داشته اند.

مشاور امور بانوان و خانواده سازمان تعزیرات افزود: اگرچه مرحله نخست برخورد با آرایشگاه‌های متخلف زنانه به پایان رسیده است اما نظارت‌ها همچنان ادامه دارد و مردم می توانند شکایات خود را به سامانه پیامکی 30009651 اعلام کنند تا در گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی به این شکایات رسیدگی شود.

۱۳۹۴/۹/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...