نسخه چاپی

اصلاح‌طلبان با پررویی برای نظام شرط می‌گذارند

عکس خبري - اصلاح‌طلبان با پررويي براي نظام شرط مي‌گذارند

به گزارش نما به نقل از انتخاب، معاون فرهنگی سپاه با بیان اینکه اصلاح‌طلبان از لطف نظام سوء‌استفاده نکنند، گفت: متاسفانه برخی از اصلاح طلبان که در جریان فتنه سال 88 حضور نداشتند نیز به خاطر رفتار افراطی بخش دیگری از هم طیفی های خود که لیدر آنها نیز آقای خاتمی بوده است، آسیب فراوانی دیدند.


حمیدرضا مقدم فر معاون فرهنگی سپاه در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص بازگشت اصلاح طلبان به عرصه سیاسی کشور و حضور در انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت: موقعیت اصلاح طلبان امروز شبیه وضعیت جریان نهضت آزادی و ملی – مذهبی ها در دهه اول انقلاب و دوران امام است.


وی افزود: نهضت آزادی و ملی – مذهبی ها آن زمان به خاطر خیانت هایی که در حوزه نظریه ، بیانیه و فعل سیاسی انجام داده بودند در نزد مردم منفور شدند و امام نیز آنها را طرد کردند.



خیانت اصلاح طلبان بیشتر از نهضت ازادی و ملی مذهبی هاست
معاون فرهنگی سپاه خاطرنشان کرد: طیف افراطی اصلاح طلبان و دوم خردادی ها علاوه بر اقدامات مشابهی که مانند نهضت آزادی و ملی – مذهبی ها انجام دادند عملیات اجرایی براندازانه نیزعلیه نظام انجام دادند.


مقدم فر اذعان داشت: نهضت آزادی با اقدامات خود از چشم مردم افتاد و به گورستان تاریخ پیوست و این در حالی است که خیانت اصلاح طلبان در سال 88 به مراتب بیشتر از این جریان بوده است.
وی با بیان این که اصلاح طلبان در فتنه 88 همگان و همدست با نظام سلطه و تمام جبهه مقابل انقلاب در برابر انقلاب ایستادند و آشوب های خیابانی راه انداختند و تهمت تقلب به نظام زدند گفت: جای تعجب دارد که امروز طیف افراطی این جریان با کمال پررویی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری آینده اعلام حضور کرده و حتی برخی از آنها برای نظام نیز شرط و شروط می گذارند.



اصلاح طلبان نباید از لطف نظام در حق شان سوءاستفاده کنند
معاون فرهنگی سپاه تصریح کرد: اصلاح طلبان نباید از لطف نظام در حق شان سوءاستفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه مردم هم این جریان را شناخته اند و دیگر این افراد اقبالی در میان مردم ندارند گفت: اصلاح طلبان تمام ظرفیت های خودشان را از دست داده اند و امکان حضور فعال و موثر نخواهند داشت.


مقدم فرخاطرنشان کرد: لطف جمهوری اسلامی به این جریان این است که بخشی از اصلاح طلبان که در جریان فتنه حضور نداشتند و موثر نبودند بتوانند در انتخابات شرکت کنند و فعال باشند.
معاون فرهنگی سپاه اظهار داشت: متاسفانه این دسته از اصلاح طلبان نیز به خاطر رفتار افراطی بخش دیگری از هم طیفی های خود که لیدر آنها نیز آقای خاتمی بوده است آسیب فراوانی دیدند.



شرط نظام برای بازگشت اصلاح طلبان
وی در ادامه افزود: این طیف می توانند فعالیت سیاسی انجام دهند اما بدانند به خاطر خیانت دوستان و هم طیفی هایشان اقبالی از سوی مردم به آنها نخواهد شد.
مقدم فر همچنین در پایان با اشاره به شرط نظام برای حضور اصلاح طلبان در عرصه سیاسی گفت: این طیف از اصلاح طلبان نیز برای حضور در انتخابات باید مرزبندی ها را مراعات کرده ، اعلام برائت کنند و اعلام نمایندکه رفتار دوستان و هم حزبی هایشان خیانت به نظام بوده است.



بار دیگر هواپیمایی قطر در مراسم سالیانه اهدای جوایز Skytrax ، موفق به دریافت رتبه اول در سه عنوان مهم و از جمله مهمترین آنها « بهترین هواپیمایی سال » شد.

این هواپیمایی که پایه آن در دوحه – قطر می باشد، موفق به کسب عنوان بهترین هواپیمایی جهان برای دومین سال متوالی ، بهترین هواپیمایی در خاورمیانه برای بار هفتم و بهترین خدمات کارمندان در سال 2012 شد.

۱۳۹۱/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...