نسخه چاپی

سعید مرتضوی به كربلا رفت

عکس خبري - سعيد مرتضوي به کربلا رفت

یكی از شاكیان سعید مرتضوی گفت: در آخرین جلسه دادگاه سعید مرتضوی به قاضی گفت كربلا می روم.

به گزارش نما به نقل از مهر، ۲۵ آبان ماه سال جاری بود که سعید مرتضوی برای پاسخگویی به اتهامات وارده و شکایت گروه عباس پالیزدار و مصطفی ترک همدانی و محمود عطار در شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کارکنان دولت به ریاست قاضی حیدری حاضر شد.

بعد از چند روز مرتضوی گفت: برای همراهی موکبی که داریم راهی کربلا هستم. خروج سعید مرتضوی از ایران و ورود به عراق در حالی رسانه ای شد که برخی از نمایندگان مجلس عنوان کردند که احتمال فرار سعید مرتضوی می رود.

سیدحسین دهدشتی، نماینده آبادان اعلام کرد: تا آنجایی که من اطلاع دارد مرتضوی به‌علت اتهامات اقتصادی ممنوع الخروج بوده و طبیعتا نمی‌توانست از کشور خارج شود، حال معلوم نیست که وی چگونه و بر اساس چه ضابطه‌ای از کشور خارج شده است.

محمدعلی اسفنانی سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس هم گفته است: مرتضوی با توجه به محکومیت کیفری که دارد و اینکه حکم وی هنوز اجرا نشده نباید از کشور خارج می شد و این کار خلاف قانون است.

در این میان عباس پالیزدار شاکی پرونده مرتضوی در گفتگو با خبرنگار مهر می گوید: قطعا با توجه به محکومیتی که مرتضوی دارد وثیقه مورد نظر از وی اخذ شده است. همچنین در آخرین جلسه دادگاه هم خطاب به قاضی گفت: اگر اجازه دهید من عازم کربلا هستم و این سفر با اطلاع قاضی پرونده بوده است.

۱۳۹۴/۹/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...