نسخه چاپی

شیث: آقای رویانیان چرا جواب مرا نمی‌دهید و سكوت كرده‌اید؟

عکس خبري -شيث: آقاي رويانيان چرا جواب مرا نمي‌دهيد و سکوت کرده‌ايد؟

مدافع فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس در تماس با فارس توضیحاتی درباره مصاحبه معاون حقوقی این باشگاه ارائه كرد.

شيث رضايي پس از اظهارات سالارکيا معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس در تماس با فارس گفت: صحبت‌هاي آقاي سالارکيا را خواندم اما آقاي رويانيان شما چرا جواب مرا نمي‌دهيد و سکوت کرده‌ايد؟ حتما حرفي براي گفتن نيست. آقاي سالارکيا! من از شما سؤال مي‌کنم آيا تاوان آن اتفاق تلخ که براي من افتاد را ندادم؟ محروم جريمه نشدم؟ در اتفاقي که براي من افتاد چند درصد من مقصر بودم؟

وي افزود: من همان بازيکني نبودم که يک ماه نمي‌توانستم از خانه بيرون بيايم؟ شما مي دانيد چه آسيب‌هاي روحي ديده‌ام ولي در خلوت خودم تمرين کردم و بسيار آماده براي کمک به پرسپوليس بازگشتم. اگر کسي غير از من بود نمي‌توانست اين کار را انجام دهد.

رضايي ادامه داد: وقتي تصميم کميته انضباطي مبني بر جريمه و محروميت من گرفته شد آيا يک کاغذ به من ابلاغ کرديد که من بعدا به کميته استيناف باشگاه اعتراض کنم؟ اين موضوع مشخص مي‌کند که در باشگاه پرسپوليس چه خبر است و فقط همه حرف مي‌زنند.

مدافع سابق پرسپوليس خاطرنشان کرد: يک نفر را براي يک اتفاق يک بار مجازات مي‌کنند نه 5 بار. من محروم و جريمه شدم و در بدترين شرايط روحي بودم. باشگاه پرسپوليس نيز هيچگونه تخفيفي به من ندادند و خدا پدر اسطوره‌هايي مثل علي پروين، محمد مايلي‌کهن و دادکان را بيامرزد که حداقل به من گفتند شيث اشتباه کردي و دوباره بلند شو که من با قوت قلب اين عزيزان مستحکم‌تر از گذشته آمدم و در همان شرايط بود که خيلي‌ها من و نصرتي را کمک حال پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا دانستند.

رضايي عنوان کرد: وقتي ديدم از باشگاه خبري نيست خودم وکيل شخصي گرفتم و با پول خودم کارهايم را دنبال کردم. در يکي از مناسبت‌ها باشگاه از فدراسيون فوتبال خواست به هواداران پرسپوليس عيدي داده شود و نصرتي را ببخشند اما يک کلام نگفتيد به شيث رضايي نيز تخفيف دهيد. يعني براي بازيکني که 8 سال در پرسپوليس بوده اندازه يک کاغذ و چند دستخط ارزش نگذاشتيد.

۱۳۹۱/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...