نسخه چاپی

دایی : در زمان انتخاب كی‌روش باید فكر چنین روزهایی را هم می‌كردیم

عکس خبري -دايي : در زمان انتخاب کي‌روش بايد فکر چنين روزهايي را هم مي‌کرديم

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: چه در نیمه اول و چه در نیمه دوم بازی برتری را نسبت به نماینده مشهد انجام دادیم و اگر واكنش‌های دوازه‌بان تیم مقابل نبود نتیجه‌ عجیب و غریبی رقم می‌خورد.

به گزارش نما به نقل از فارس از مشهد، علی دایی عصر امروز در نشست خبری پس از بازی مقابل سیاه‌جامگان، اظهار داشت: در هر دو نیمه بازی عملکرد بهتری نسبت به حریف خود داشتیم و موقعیت‌های زیادی را به خصوص در نیمه دوم روی دروازه حریف ایجاد کردیم؛ اگر روی ضربات آخر خود دقت بیشتری می‌کردیم مطمئناً نتیجه عجیب و غریبی رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: دقایق پایانی بازی را با توجه به موقعیت‌هایی که از دست دادیم برای خود دشوار کردیم، اما خوشحالم که توانستیم در نهایت یک برد خارج از خانه ارزشمند کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در خصوص اعتراض شدیدش به داوری در بین دو نیمه گفت: این اتفاقات در فوتبال طبیعی است؛ فوتبال ورزش پرهیجانی است و چنین صحنه‌هایی بارها پیش می‌آید. در رابطه با داوری صحبت خاصی ندارم و اتفاق خاصی نیز در این زمینه داوری رخ نداد.

دایی پیرامون وضعیت تیم ملی فوتبال ایران نیز تصریح کرد: کارلوس کی‌روش سرمربی بزرگی است که کارنامه مشخصی دارد و طبیعی است که خواسته‌هایش فراتر از امکانات فوتبال ایران باشد. ما وقتی مربی‌ به بزرگی کی‌روش می‌آوریم باید انتظار چنین روزهایی را نیز داشته باشیم؛ کی‌روش سرمربی بزرگی است و مطمئناً برای فوتبال ما می‌تواند مفید باشد.

وی در پایان در خصوص هدف تیمش در فصل جاری نیز گفت: تعطیلی‌های لیگ به ما کمک کرد تا خودمان را به آمادگی بیشتری برسانیم و مطمئناً به دنبال کسب رتبه‌های بالای جدول و در نهایت سهمیه آسیا هستیم.

۱۳۹۴/۹/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...