نسخه چاپی

ناراحتی پنهان رحمتی و جباری از كاپیتانی نكونام

عکس خبري -ناراحتي پنهان رحمتي و جباري از کاپيتاني نکونام

جواد نكونام در شرایطی به استقلال تهران پیوسته كه در فصل جدید لیگ برتر بازوبند كاپیتانی این تیم را بربازو خواهد بست و این در حالی است كه او تا به امروز سابقه بازی در این تیم پرطرفدار را نداشته است.

به گزارش نما به نقل از سایت گل، قلعه‌نویی چند هفته پیش بازوبند کاپیتانی را به سیدمهدی رحمتی داد ولی وقتی بحث حضور نکونام در استقلال مطرح شد، امیر اعلام کرد که جواد کاپیتان اول آبی‌ها خواهد بود. خیلی‌ها دنبال این بودند که واکنش رحمتی را بببیند ولی نقل قول‌های او در روزنامه‌ها و سایت‌های خبری بر این نکته تاکید داشت که رحمتی مشکلی با کاپیتانی نکونام ندارد. دروازه‌بان استقلال سعی دارد در رسانه‌ها این موضوع چندان حاشیه درست نکند ولی واقعیت این است که رحمتی از کاپیتانی نکونام ناراحت است. او در این خصوص با علی فتح‌الله‌زاده حرف زده و به مدیرعامل استقلال گفته که اصلا انتظار نداشته بازوبند را از او بگیرند. رحمتی حتی به فتح‌الله‌زاده گفته که او در استقلال و تیم ملی بازیکن کم سابقه‌ای نیست و نباید چنین اتفاقاتی در چند روز اخیر رخ می‌داد.


شاید رحمتی مشکل شخصی با نکونام نداشته باشد ولی او به شدت از دادن بازوبند به این بازیکن ناراحت است. مجتبی جباری دیگر بازیکن قدیمی استقلال هم که سال گذشته کاپیتان این تیم بود، از اینکه بازوبند را به نکونام داده‌اند ناراحت است. البته نکته مثبت این است که این ناراحتی‌ها به روزنامه‌ها کشیده نمی‌شود ولی شاید مشکلاتی را درون تیم به وجود بیاورد.

۱۳۹۱/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...