نسخه چاپی

استعفا نداده ام ؛

فتح الله زاده:من هیچ مشكلی با كاپیتانی مجیدی نداشتم

عکس خبري -فتح الله زاده:من هيچ مشکلي با کاپيتاني مجيدي نداشتم

مدیر عامل باشگاه آبی پوشان گفت كه به كارش در استقلال با قدرت ادامه می‌دهد اما به حمایت های بیشتری نیازمند است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، مشکلات مالی باشگاه استقلال و مسائلی که بر سر حضور فرهاد مجیدی و بحث کاپیتانی این تیم به وجود آمده، موجب دلخوری فتح الله زاده شده است، تا جایی که او روز گذشته به حالت قهر باشگاه را ترک کرد و حتی شایعه‌هایی مبنی بر استعفای مدیرعامل استقلال مطرح شد.

اما فتح الله زاده امروز با بیان اینکه استعفا نکرده است،‌ گفت: «دو ماه است که تیم ما در حال تمرین کردن است اما بازیکنان یک ریال هم پول دریافت نکرده‌اند. ما برای حل این مشکل منتظر اسپانسر بودیم اما دوستان نتوانستند اقدام مناسبی انجام دهند. بنابراین خودم وارد عمل شدم و دنبال اسپانسر می‌روم تا بتوانم پول بازیکنان را جور کنم. ضمن اینکه که قرار شده وزارت ورزش هم تا چند روز آینده مبلغی را پرداخت کند.»

فتح‌الله‌زاده امسال باید با وضعیتی بدتر از فصل گذشته و عملا با جیبی خالی بازیکنانی را جذب می‌کرد تا هم رضایت سر‌مربی و هواداران را در پی داشته باشد و هم اینکه در رقابت با پرسپولیس عقب نماند. به هر حال او بازیکنان مورد نظر قلعه‌نویی را جذب کرد، بازیکنانی که به اعتبار خود فتح‌الله‌زاده و وعده‌هایی که برای پرداخت پول داده می‌شد به این تیم پیوستند و یا قراردادشان را تمدید کردند. وعده‌هایی که قرار بود با گرفتن اسپانسر و کمک وزارت ورزش عملی شود. پیش از شروع فصل هیئت مدیره باشگاه حسین فرزامی را مامور کرد تا برای تیم اسپانسر تهیه کند اما این اتفاق نیفتاد و به دلیل انتقادات وارده به عملکرد او،‌ فرزامی کنار گذاشته شد. این کار زمانی انجام شد که دیگر تیم بسته شده بود و در حال آماده‌سازی برای حضور در لیگ بود. "این پا و آن پا کردن‌ها" و "بلاتکلیفی‌ها" ادامه داشت تا اینکه اعلام شد علی صلاحی، به عنوان قائم مقام اقتصادی باشگاه انتخاب شده است تا ناجی مالی باشگاه باشد.



علی صلاحی در ابتدای حضورش شروع به مصاحبه‌های مختلف کرد و از نخستین اقدام خود برای جذب اسپانسر 9 میلیاردی سخن گفت تا اینکه نور امیدی در دل بازیکنان استقلال زنده شود. طبق توافقات انجام شده قرار شد که تبلیغ این اسپانسر به شرط پاس شدن اولین چکش به مبلغ یک میلیارد، در بازی استقلال و آلومینیوم روی پیراهن استقلالی‌ها حک شود. اما این چک پاس نشد تا پیراهن استقلال بدون تبلیغ بماند و در نهایت فتح‌الله‌زاده هم اعلام کند که قید این اسپانسر را زده است و خودش وارد عمل می‌شود. این در حالی است که تاکنون هیچ کدام از مصاحبه‌های قائم مقام اقتصادی باشگاه استقلال برای بازیکنان این تیم پول نشده است. موضوع کاپیتانی استقلال هم از دیگر مسائلی بود که روز گذشته سر و صدای زیادی ایجاد کرد. فرهاد مجیدی به درخواست استقلال به تهران آمد تا با فتح الله زاده مذاکره کند اما وقتی شنید که قلعه‌نویی برای او چارچوب گذاشته و قصد دارد نکونام را کاپیتان تیم کند، علیرغم میل باطنی اش قید حضور در استقلال را زد.



فتح الله زاده در این رابطه گفت: «من هیچ مشکلی با کاپیتان بودن مجیدی نداشتم، اما از آنجایی که امیر قلعه نویی تصمیم داشت خودش کاپیتان تیم را انتخاب کند، بازوبند را به جواد نکونام داد. مجیدی هم علاقه مند بود که کاپیتان شود و به همین دلیل به توافق نرسیدیم و متاسفانه مجیدی نتوانست این فصل پیراهن استقلال را بپوشد.»

مشکلات مالی استقلال و اسپانسر نداشتن استقلال از یک طرف و اختلاف نظر مدیرعامل و سرمربی آبی‌ها بر سر بازوبند کاپیتانی از موضوعاتی است که مدیرعامل استقلالی‌ها را به صرافت انداخته بود تا از سمت مدیریت این باشگاه استعفا کند اما با وعده‌های داده شده از سوی مسئولان وزارت ورزش برای کمک مالی و تلاش در جهت جذب اسپانسر، فتح الله زاده همچنان به کارش ادامه می‌هد.»

۱۳۹۱/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...