نسخه چاپی

وزیر نفت كویت بركنار شد

عکس خبري -وزير نفت کويت برکنار شد

خبرگزاری دولتی كویت گزارش داد، دولت این كشور روز یكشنبه اناس الصالح، را به عنوان سرپرست وزارت نفت این كشور منصوب كرده است.

به گزارش نما، تسنیم به نقل از رویترز، خبرگزاری دولتی کویت گزارش داد، دولت این کشور روز یکشنبه اناس الصالح، را به عنوان سرپرست وزارت نفت این کشور منصوب کرده است. الصالح هم اکنون سمت وزیر دارایی و معاون نخست وزیر را نیز بر عهده دارد.
این خبرگزاری اعلام نکرده که علی العمیر به چه دلیل از سمت خود کنار گذاشته شده است. منابع آگاه 100 روز پیش گفته بودند فرد دیگری قرار است جایگزین عمیر شود. وی اخیرا تلاش کرده بود تغییراتی را در مدیریت شرکت های نفتی دولتی کویت صورت دهد، اما این تغییرات با مخالفت مواجه شده بود.
انتظار نمی رود که تغییر وزیر نفت کویت، موجب تغییر سیاست نفتی این عضو اوپک شود. سیاست نفتی کویت از سوی شورای عالی نفت این کشور تعیین می شود.
خبرگزاری کونا همچنین گزارش داده که احمد خالد الجسار، وزیر برق، آب و کارهای عمومی کویت نیز از سمت خود استعفا داده است. شیخ محمد عبدالله المبارک، به عنوان سرپرست وزارت آب و برق منصوب شده و عمیر نیز به عنوان سرپرست وزارت کارهای عمومی و وزارت امور پارلمانی دولت اعلام شده است.

۱۳۹۴/۹/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...