نسخه چاپی

بیمه تاكسیرانان جدید قطع می‌شود

مدیرعامل سازمان تاكسیرانی شهر تهران گفت: سازمان هدفمندی یارانه‌ها و تامین اجتماعی سهم دولت را پرداخت نكرده‌اند بنابراین بیمه تاكسیرانان جدید قطع می‌شود.

به گزارش نما به نقل از مهر، میثم مظفر در حاشیه مراسم روز جهانی معلولین و تقدیر از دانش‌آموزان معلول که در مدرسه استثنایی محبی برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: سرویس ویژه دانش‌آموزان استثنایی چند سالی مورد توجه شهرداری قرار گرفته و همیشه یکی از دغدغه‌های شهرداری برای معلولان بوده است.
وی افزود: با بودجه‌ای که امسال به جابجایی دانش‌آموزان استثنایی اختصاص یافت، این موضوع در دستور کار قرار گرفت.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: هزار و ۲۶ تاکسیران کار جابجایی چهار هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز استثنایی را در قالب هشت مدرسه انجام می‌دهد.
مظفر ادامه داد: امیدواریم حمایت‌هایی که از این طرح می‌شود، توسعه یابد.
وی یادآور شد: والدین دانش‌آموزان استثنایی برای استفاده از سرویس می‌توانند به مدارس، مراجعه و فرم مربوطه را پر کنند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران درباره بیمه تاکسیرانی نیز گفت: سازمان هدفمندی یارانه‌ها و تامین اجتماعی از اردیبهشت ماه سهم دولت را پرداخت نکرده و بیمه تاکسیرانان جدید قطع شده است.
مظفر افزود: با معاون مدیریت و برنامه‌ریزی صحبت کرده‌ایم تا مشکلات حل شود. برخی از تاکسیرانانی که سابقه بیمه دارند، اما حق بیمه آنان به تعویق افتاده، از سوی تامین اجتماعی به عنوان راننده جدید محسوب می‌شوند که این موضوع باید اصلاح شود.
اعطای وام ۲۵ خودرو کم لطفی دولت به تاکسیرانان بود
وی خاطرنشان کرد: استدلال تامین اجتماعی در این باره، این است که تاکسیرانان چند ماهی حق بیمه را پرداخت نکرده‌اند؛ بنابراین جزو افراد جدید محسوب می‌شوند اما این‌گونه نیست و هزینه‌های جدیدی به آنان تحمیل خواهد شد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران یادآور شد: سالانه پنج هزار نفر بازنشسته و افراد جدید جایگزین آن می‌شوند.
مظفر در ادامه با اشاره به وام ۲۵ میلیون تومانی خودرو بیان کرد: دولت به ما کم‌لطفی کرده و ما پیش از ابلاغ هیات وزیران، از دولت درخواست وام ۲۵ میلیونی با بهره ۱۶ درصد برای نوسازی ناوگان کرده بودیم و حتی توافق خرید ۱۰ هزار خودروی جدید را نیز با ایران‌خودرو داشتیم. نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه هیچ تاکسیرانی اجازه ثبت‌نام پیدا نکرد. از بانک مرکزی می‌خواهیم که یک وام ویژه برای نوسازی ناوگان اختصاص دهد، چرا که ما یک مشتری خوب برای ایران‌خودرو هستیم.

۱۳۹۴/۹/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...