نسخه چاپی

فعالیت تعدادی از آژانس‌های هواپیمایی تعلیق شد

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف كنندگان و تولیدكنندگان از تعلیق فعالیت تعدادی از آژانسهای هواپیمایی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی خبر داد.

به گزارش نمابه نقل شاتا، « مجتبی فراهانی »گفت: به علت عدم رعایت قوانین و مقررات و دستورالعملهای مربوط به سازمان هواپیمایی کشوری درمورد فروش بلیت ، فعالیت تعدادی از آژانسهای هواپیمایی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی به حالت درتعلیق درآمد.
وی اضافه کرد : در آستانه اربعین حسینی ، سازمان حمایت با بهره گیری از توان بازرسان سازمانهای صنعت ، معدن و تجارت و ناظرین افتخاری با همراهی تیم مشترکی متشکل از نمایندگان سازمان تعزیرات حکومتی ، پلیس اماکن نیروی انتظامی و اتاق اصناف استانها و دیگر سازمانهای مرتبط در سراسر کشور ، بمنظور کنترل و رصد دفاتر فروش بلیط هواپیما ، نظارت خود را بیش از پیش افزایش داده است.
فراهانی با اشاره به برگزاری گشت های مشترک در پایانه های مسافربری برون شهری افزود : با راه اندازی گشت مشترک و استقرار تمام وقت بازرسان در پایانه ها ، ضمن پایش قیمتها در راستای خدمت رسانی به زائرین گرامی و در جهت استیفای حقوق مصرف کنندگان فعالیت مستمر داشته و نسبت به گزارشات و شکایت مراجعین به قید فوریت اقدام قانونی بعمل خواهد آمد.
فراهانی یاد آور شد : دریافت وجوه اضافی خارج از قیمتهای تعیین شده تضییع حقوق شهروندان است و تمام اتوبوس‌هایی که مسافرگیری می‌کنند باید صورت حساب ارائه نمایند تا از هر گونه تخلف احتمالی جلوگیری شود.
وی با اشاره به حمل مسافر در خارج از ترمینال و غیرقانونی بودن این امر ، گفت : علاوه بر حضور گشتها و نظارت دقیق بر عملکرد شرکتهای مسافربری ، با استقرار در خارج از ترمینالها نیز با رانندگان متخلفی که بدون ارائه صورتحساب و بلیت اقدام به مسافرگیری نمایند برخورد خواهند کرد.
فراهانی به زائران توصیه کرد؛ اربعین حسینی برای جلوگیری از هرگونه تخلف احتمالی حتما باید اقدام به خرید بلیت با نرخ تعیین شده از سوی پایانه های حمل مسافربری نمایند.
معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت ؛ در خاتمه تاکید کرد: زائران و مسافرین عتبات عالیات در اربعین حسینی در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا اخذ وجوه غیرقانونی توسط برخی از اتوبوسها در بیرون از ترمینالهای مسافربری می توانند مراتب را با بازرسان مستقر در ترمینالها در میان گذاشته یا با سامانه ارتباطی 124 سراسر کشور تماس بگیرند تا نسبت به برخورد با متخلفان اقدام قانونی بعمل آید.

۱۳۹۴/۹/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...