نسخه چاپی

توضیحات وكیل رحیمی درباره‌ شكایت از نادران

وكیل محمدرضا رحیمی معاون اول رییس‌جمهور درباره روند رسیدگی و صدور حكم در پرونده شكایت موكلش از «الیاس نادران» توضیحاتی را ارائه كرد.

به گزارش نما، رضا نادري در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اينكه در پرونده شكايت محمدرضا رحيمي عليه الياس نادران، آقاي نادران محكوم شده است، افزود: اين حكم حدود يك ماه پيش از شعبه 76 دادگاه كيفري استان تهران صادر شده است ولي نمي‌دانم نسبت به آن تجديدنظر خواهي شده است يا خير.

وي با بيان اينكه اين پرونده مربوط به حدود يك سال پيش است،‌ گفت: از سال گذشته دادگاه كيفري استان تهران بابت افترايي كه آقاي نادران به آقاي رحيمي زده بود راي به محكوميت نادران داد كه او به اين حكم اعتراض كرد و پرونده براي تجديدنظرخواهي به ديوان عالي كشور رفت.

نادري ادامه داد: ديوان عالي كشور هم يك ايراد شكلي از پرونده گرفت و آن را به دادگاه بدوي يعني شعبه 76 دادگاه كيفري استان تهران برگرداند كه اين شعبه با برگزاري جلسات و با رفع آن ايراد شكلي، همان راي را تاييد كرد.

وي گفت: ايراد شكلي وارد شده از سوي ديوان عالي كشور به اين پرونده اين بود كه آقاي رحيمي شخصا يا به وسيله وكيل قانوني شكايت نكرده بلكه شكايت از ناحيه اداره حقوقي رياست‌جمهوري مطرح شده است.

۱۳۹۱/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...