نسخه چاپی

نوباوه: رقابت اصولگرایان زیباست

عکس خبري -نوباوه: رقابت اصولگرايان زيباست

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌كه «اصولگرایان طیف بزرگی هستند» رقابت درون این جریان را زیبا توصیف كرد.


به گزارش نما به نقل از ایسنا بيژن نوباوه گفت:‌ در انتخابات مجلس هم ديديد كه جبهه پايداري از بين خود اصولگرايان آمد و توفيق بسيار خوبي هم داشت البته ما در اهداف كلي با جبهه متحد مشكلي نداريم اما وقتي وارد عرصه شديم رقابت‌هاي انتخاباتي هم گرم‌تر شد و سليقه‌هاي جديدي وارد عرصه انتخابات شدند.


اين عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس درباره لزوم حضور جريانات منتقد در عرصه رقابت‌هاي انتخاباتي تصريح كرد: انتقاد، زيبايي كار در يك نظام دموكراتيك است؛ خود اصولگرايان هم ممكن است نسبت به سليقه‌هاي يكديگر انتقاد داشته باشند، روزي كه ما انتقاد را از دست بدهيم و نقد نكنيم آن روز پايان عمر سياسي ماست، نظام جمهوري اسلامي هم نشان داده نقدپذير است و براي اين نوع رقابت‌ها ظرفيت دارد و اين امتيازي براي كشور به حساب مي‌آيد.


نوباوه با بيان اينكه در كشور برنامه‌ريزي سيستماتيك براي ورود به عرصه انتخابات وجود ندارد يادآور شد: معمولا ما زماني وارد رقابت‌هاي انتخاباتي مي‌شويم كه يا زمان را از دست داده‌ايم و يا امكان تصميم‌گيري بهينه و خوب را از دست مي‌دهيم.


وي ادامه داد: به نظر من قطعا رييس‌جمهور آينده از اصولگرايان خواهد بود البته از يك جهت جاي شكر است كه رقابت درون خانواده اصولگرايي رقابتي خوب و منطقي است به شرط اين‌كه به سمت تخريب نرويم؛ چراكه اگر بخواهيم تخريبي عمل كنيم ممكن است به دشمن امكان داده شود و زمينه‌اي فراهم شود كه ماجراي انتخابات 88 تكرار شود.


نماينده مردم تهران در مجلس خاطرنشان كرد: ما بايد در انتخابات آينده روي قابليت افراد نيازسنجي كنيم و مسائل اقتصادي و موضوعات عمده سياسي و بحث تحريم كه صرفا نامش تحريم اقتصادي است و عملا تلاش آشكار سياسي براي ضربه زدن به كشور است را در نظر بگيريم و با در نظر گرفتن اين موضوع وارد برنامه‌ريزي براي رقابت‌هاي انتخابات رياست‌جمهوري شويم كه شايد هم قدري دير باشد.


اين نماينده اصولگراي مجلس شوراي اسلامي هم‌چنين درباره فعاليت‌هاي انتخاباتي اصلاح‌طلبان گفت كه اگر كسي مي‌خواهد به عنوان اصلاح‌طلب وارد عرصه انتخابات رياست‌جمهوري شود، بايد مواضع خود را در ارتباط با وضعيتي كه در ارتباط با فتنه 88 در كشور به وجود آمد و مواضع ناصوابي كه بعضا به نام اصلاح‌طلبي گرفته شد اصلاح كند.


وي افزود: من امروز اصلاح‌طلبي كه با نماد مشخص اصلاح‌طلبي باشد نمي‌شناسم اما به هر حال در صورت اصلاح مواضع زمينه براي حضور اصلاح‌طلبان فراهم است، ولي مردم بايد بدانند كه آيا اينها اصلاح‌طلب واقعي هستند و به دنبال اين هستند كه به نام اصلاح‌طلبي و براساس منافع نظام به كشور خدمت كنند و يا اين‌كه با همان شعارهاي قبل به انتخابات ورود خواهند كرد.


وي افزود:‌ در طول ادوار گذشته نيز زمينه براي حضور اصلاح‌طلبان فراهم بوده، مگر اين‌كه خودشان رقابت‌ها را ترك كرده باشند، همانگونه كه در انتخابات اخير شاهد بوديم؛ البته بخشي از آن‌ها مثل آقاي خاتمي ولو در يك روستا راي دادند و مي‌خواستند بگويند كه در ميدان سياسي كشور حاضر هستند اما اگر اين موضوع واقعيت دارد آن‌ها بايد موضع خود را نسبت به جرياناتي كه در كشور اتفاق افتاده مشخص كنند و بگويند كه مي‌خواهند براي آينده چه كنند.

۱۳۹۱/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...