نسخه چاپی

ترافیك نیمه سنگین در مسیرهای اهواز، شلمچه و چذابه

رییس پلیس راه خوزستان از ترافیك نیمه سنگین در مسیرهای اهواز - شلمچه و اهواز - چذابه و ترافیك سنگین در مبادی ورودی مرزهای استان خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سرهنگ قاسم قدرتی اظهار کرد: از امروز در انتظار موج سنگین بازگشت زائران و ورود به کشور در مسیر مرزهای خوزستان هستیم. تمهیدات لازم نه تنها در مسیرهای اهواز - شلمچه و اهواز - چذابه، بلکه در کلیه مسیرهای خوزستان اندیشیده شده و به ویژه مبادی ورودی و خروجی استان تحت کنترل هستند.

وی افزود: کماکان ممنوعیت تردد تانکرهای سوخت عراقی و همچنین کلیه کامیونها و خودروهای سنگین در مسیر اهواز - شلمچه و اهواز - چذابه برقرار است و به هیچ وجه اجازه تردد در این مسیرها به این خودروها داده نخواهد شد.

قدرتی ادامه داد: هوای امروز در شلمچه و چذابه آفتابی و شرایط جوی خوب است. بنا بر پیش‌بینی هواشناسی امکان بارندگی و سرمای شدید از فردا وجود دارد. در این شرایط نگرانی بابت ایجاد مشکل در جابه‌جایی خودروهای پارک‌شده زائران در پارکینگ‌های مرزی، موجب شده تمهیدات لازم اندیشیده شود و دستگاه‌ها و جرثقیل‌های مورد نیاز در مجاورت پارکینگ‌ها مستقر شود. همچنین تعمیرکاران سیار در پارکینگ‌ها استقرار یافته‌اند تا در صورت بروز مشکل در خودروهای زائران اقدامات لازم انجام شود.

رییس پلیس راه خوزستان با بیان این که تمامی تمهیدات در جهت تسهیل سفر زایران در مسیرهای خوزستان پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: از زائران انتظار داریم در بازگشت، به هیچ‌وجه عجله و شتاب نداشته باشند و خستگی راه موجب نشود که خود و همراهانشان را به خطر بیندازند.

قدرتی ادامه داد: زائران پس از تحویل گرفتن خودرو در پارکینگ‌ها حتما سیستم‌های ایمنی، روشنایی و چرخ‌ها را کنترل کرده و توجه داشته باشند که خودرو به دلیل تغییرات جوی و پارک چند روزه در پارکینگ دچار مشکل نشده باشد و پس از اطمینان از ایمنی خودرو سفر خود را آغاز کنند.

۱۳۹۴/۹/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...