نسخه چاپی

انگلیس وارد جنگ سوریه شد

با تصویب پیوستن لندن به ائتلاف بین المللی ضد داعش در سوریه در پارلمان اینكشور ،‌رسانه های انگلیسی از آغاز حملات هوایی این كشور علیه مواضع گروه تكفیری - صهیونیستی داعش در سوریه خبر دادند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، اسپوتینگ روسیه گزارش داد بر اساس گزارش رسانه ها ، تنها چند ساعت پس از موافقت پارلمان انگلیس با درخواست دولت برای مشارکت این کشور در حملات هوایی علیه عناصر تکفیری داعش در سوریه ، دو فروند جنگنده تورنادو انگلیس بامداد امروز (پنجشنبه) از پایگاه نظامی این کشور در قبرس برای بمباران مواضع تروریست های داعش به پرواز درآمدند .

پارلمان انگلیس دیشب با درخواست دولت برای مشارکت این کشور در حملات هوایی در سوریه در چارچوب ائتلاف بین المللی موافقت کرد .


رسانه های انگلیسی افزودند پس از موافقت پارلمان انگلیس ، جنگنده های این کشور از صبح امروز حمله به مواضع تروریست های داعش در سوریه را آغاز کردند .

با تصویب طرح پیشنهادی دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس در پارلمان این کشور ، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا از تصمیم لندن در پیوستن به ائتلاف بین المللی ضد داعش در سوریه استقبال کرد .


انگلیس از یک سال پیش در عملیات هوایی ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا بر ضد گروه تکفیری - صهیونیستی داعش در عراق مشارکت دارد اما پس از حملات خونین اخیر در پاریس و تشدید تهدید های تروریست ها برای حمله به غرب ، دولت انگلیس طرح مشارکت این کشور در حملات هوایی علیه تروریست های داعش در سوریه را به پارلمان این کشور ارایه و پارلمان هم دیشب آن را تصویب کرد .

۱۳۹۴/۹/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...