نسخه چاپی

تمهیدات ارتش برای خدمت به زائران اربعین

ارشد نظامی ارتش در غرب كشور با بیان اینكه ستون ناوگان حمل و نقل در پایانه مهران و در طول مسیر استقرار داده شده است، گفت: ده ها دستگاه اتوبوس ارتش در مناطق یاد شده برای خدمت رسانی مستقر شده اند.

به گزارش نما به نقل از مهر، امیر سرتیپ منوچهر کاظمی ارشد نظامی ارتش در منطقه غرب کشور با بیان اینکه یگان های ارتش جمهوری اسلامی ایران در روزهایی که کاروان های اربعین حسینی از طریق غرب و پایانه مهران عازم کربلا شده اند فعالیت های چشمگیری را برای زائرین در طول مسیر انجام دادند، اظهار کرد: اولین اقدام ارتش برای کاروان های اربعین حسینی برقراری امنیت در طول مسیر در کنار دیگر نیروهای نظامی منطقه بوده است.

وی ادامه داد: برپایی موکب ها و ایستگاه های صلواتی به نام مبارک حضرت سیدالشهدا(ع) و همچنین برپایی بیمارستان های صحرایی که شامل اتاق های جراحی، اورژانس، داروخانه و خدماتی که بتواند کمک های اولیه را برای زائرین فراهم آورد، از دیگر اقدامات ارتش بوده است.

امیر کاظمی با بیان اینکه از امروز کاروان های اربعین حسینی در حال برگشت به کشور هستند گفت: همانند روزهای رفتن زائرین، برای بازگشت این عزیزان نیز تمهیداتی را در طول مسیر اندیشیده ایم که بتوانیم سهمی را در خدمت رسانی به زائرین امام حسین(ع) داشته باشیم.

وی با اعلام اینکه از دیروز ستون ناوگان حمل و نقل در پایانه مهران و در طول مسیر استقرار داده شده است، تصریح کرد: ده ها دستگاه اتوبوس های ارتش جمهوری اسلامی ایران در مناطق یاد شده مستقر بوده و برای ترابری زائرین از پایانه مهران تا نزدیکترین منطقه به کرمانشاه آماده خدمات رسانی هستند.

۱۳۹۴/۹/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...