نسخه چاپی

تأمین امنیت برگشت زائران توسط ارتش

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: هرگونه تحركات ضدامنیتی در مرزها را از سوی هر دیوانه‌ای كه بخواهد كاری احمقانه انجام دهد، سركوب خواهیم كرد.

به گزارش نما امیر کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور، گفت: همزمان با بازگشت زائران اباعبدالله الحسین(ع) به میهن اسلامی، یگان‌های نیروی زمینی ارتش ظرفیت و امکانات خود را برای آسایش و رفاه زائران به‌کار گرفته‌اند.

وی افزود: یگان‌های نزاجا در مرزهای مهران، چذابه و شلمچه مستقر شده و با عشق به امام حسین(ع) و در جهت خدمت به زائران همه تلاش خود را به‌کار گرفته‌‌اند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان "هرگونه تحرکات ضدامنیتی در مرزها را از سوی هر دیوانه‌ای که بخواهد کار احمقانه انجام دهد، سرکوب خواهیم کرد"، اظهار داشت: ارتش ظرفیت بالگردی و پهپادی خود را در نقاطی که زوار به کشور وارد می‌شوند به‌کار گرفته است و تاکنون هیچ‌گونه تهدید و مورد ضدامنیتی در مرزها نداشته‌ایم.

امیر حیدری ادامه داد: ارتش در تمامی ورودی‌ها و خروجی‌های مرزها ایستگاه‌های پذیرایی مستقر کرده است تا مردم وجود ارتش را به‌عنوان یک نهاد خدمت‌گزار احساس کنند.

وی از اعزام یگان‌های حمل و نقل به مرز مهران خبر داد و خاطرنشان کرد: این اقدام در جهت آسایش و انتقال هرچه سریع‌تر زوار انجام شده است؛ علاوه بر آن نیز آمبولانس‌های ارتش در نقاط مدنظر مستقر شده‌اند تا مصدومان احتمالی را معالجه کنند یا به بیمارستان‌ها انتقال دهند.

۱۳۹۴/۹/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...