نسخه چاپی

آخرین رنكینگ كاراته كاهای ایران در سال 2015

ذبیح‌اله پورشیب با قرار گرفتن در رده پنجم، بهترین عنوان نمایندگان ایران در پایان سال میلادی را در رنكینگ كاراته وان بدست آورد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام سایت فدراسیون جهانی در پایان رقابت‌های لیگ جهانی برگزار شده در سال 2015، ذبیح اله پورشیب در مکان پنجم، ایمان سنچولی در رتبه بیست و یکم و سجاد گنج‌زاده در مکان بیست و هفتم جای گرفتند.

در پایان رقابت‌های کاراته وان برگزار شده در سال 2015، ذبیح‌اله پورشیب کاراته‌کای وزن 84- کیلوگرم ایران که در دو کاراته وان فرانسه و ژاپن شرکت کرده بود و موفق به کسب مدالهای طلا و نقره شد با 722 امتیاز در رتبه پنجم جدول رده‌بندی جای گرفته است.

سجاد گنج زاده در وزن 84+ کیلوگرم هم که موفق شد مدال طلای کاراته‌وان ژاپن را کسب کند با 294 امتیاز در مکان بیست و هفتم قرار دارد.

در این رتبه بندی ایمان سنچولی در وزن 84+ کیلوگرم با مدال برنزی که در مسابقات فرانسه بدست آورده 296 امتیاز دارد و بیست و یکم است.

سعید احمدی در وزن 67-کیلوگرم که عنوان پنجمی کاراته وان فرانسه را از آن خود کرد با 224 امتیاز در مکان سی و ششم ایستاده است.

در بخش بانوان هم زهره برزگر با مدال برنزی که در کاراته وان ترکیه کسب کرد با 296 امتیاز در مکان هفدهم قرار دارد.

البته نمایندگان ایران به دلیل حضور اندک در رقابت‌های کاراته وان نتوانستند رتبه‌های بالایی را در این رنکینگ بدست بیاوردند.

۱۳۹۴/۹/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...