نسخه چاپی

توصیه انتخاباتی عارف به طرفداران دولت

رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: كارگزاران جزو جبهه اصلاحات است و امیدواریم طرفداران دولت در خانواده اصلاحات باقی بمانند و با لیست در انتخابات حضور یابند.

به گزارش نما ، محمدرضا عارف در حاشیه مراسم روز دانشجو که عصر امروز در سالن جابربن‌حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه اگر یک اصولگرا سر لیست اصلاح‌طلبان شود، آیا هویت اصلاح‌طلبی از دست نمی‌رود؟ اظهار داشت: مگر عملی است. مگر می‌شود یک اصولگرا سر لیست اصلاح‌طلبان شود. این جزو عجایب خلقت است.

به گزارش مهر وی افزود: زمانی ما صحبت از ائتلاف می‌کنیم و این ممکن است. ائتلاف نسبی را اولین بار بنده مطرح کردم و طرح ما این بود که حداقل ۳۰ نفر بین دو لیست مشترک بوده و حلقه وصل باشند. متاسفانه استقبالی صورت نگرفت و آنچه امروز مد نظر است، این است که لیست اصلاح‌طلبان فقط مربوط به اصلاح‌طلبان خواهد بود.

رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در خصوص سرلیست ۵۰ نفره نشریه صدا، گفت: من آن لیست را ندیده‌ام. ما در شورای سیاستگذاری هنوز وارد مصداق نشده‌ایم و بنابراین هیچ لیستی در هیچ استان و شهری را تائید نمی‌کنیم.

عارف در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه آیا شورای سیاستگذاری در مورد ستادهای انتخاباتی اصلاح‌طلبان تصمیم‌گیری می‌کند؟ ادامه داد: قرار است هر حوزه خودش تصمیم‌گیری کند و اگر در حوزه انتخابیه اختلافی وجود داشت، شورای سیاستگذاری استان دخالت می‌کند. بر اساس معیارها و شاخص‌ها، کاندیداها مشخص می‌شوند و اگر در حوزه انتخابیه هم به نتیجه نرسیدند، شورای سیاستگذاری ورود می‌کند.

وی در خصوص ائتلاف کارگزاران و طرفداران دولت، اظهار داشت: کارگزاران جزو جبهه اصلاحات است و امیدواریم طرفداران دولت در خانواده اصلاحات باقی بمانند و با یک لیست در انتخابات حضور یابند. حزب کارگزاران عضو شورای سیاستگذاری است.

۱۳۹۴/۹/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...