نسخه چاپی

بانك ملت و وزارت بهداشت تفاهمنامه همكاری امضا كردند

عکس خبري -بانک ملت و وزارت بهداشت تفاهمنامه همکاري امضا کردند

بانك ملت و وزارت بهداشت تفاهمنامه همكاری امضا كردندبانك ملت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی تفاهمنامه همكاری امضا كردند.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی بانک ملت، بر اساس این تفاهمنامه که به امضای علی رستگار مدیرعامل بانک ملت و دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رسید، سطح همکاری های فی ما بین از طریق تمرکز حساب های این وزارتخانه و واحدهای تابعه در بانک ملت و در مقابل اعطای خدمات و تسهیلات بانکی به بیمارستان ها و دانشگاه های علوم پزشکی، ارتقا خواهد یافت.

علی رستگار مدیرعامل بانک ملت در این مراسم با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور، اظهار داشت: بانک ملت در این شرایط سخت و با وجود این که تسهیلات زیادی را به بخش های مختلف تولیدی و پروژه های بزرگ کشور اعطا کرده است اما یک ریال هم به بانک مرکزی بدهکار نیست و این جزو افتخارات بانک ملت است.

وی با اشاره به این نکته که بانک ملت در ماه های اخیر پروژه های بزرگ ملی زیادی را حمایت کرده است، یادآور شد: بانک ملت با اجرای این پروژه ها نقش بسزایی نیز در ارتقای سطح سلامت کشور ایفا کرده است.

مدیرعامل بانک ملت وزارت بهداشت را از مشتریان وفادار این بانک دانست و اظهار داشت: حمایت از حوزه سلامت جزو رویکردهای اصلی بانک ملت است و در این راستا بسته اعتباری سلامت نیز در این بانک طراحی شده است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات مشارکت مدنی ساخت و خرید مطب و تجهیزات پزشکی در بانک ملت افزود: در قالب طرح سلامت، داروخانه ها و درمانگاه ها می توانند از این بانک تسهیلات دریافت کنند.

رستگار ساخت ۱۴ خانه بهداشت را در دستور کار بانک ملت ذکر کرد و یادآور شد: احداث خوابگاه دانشجویی برای دانشجویان رشته پزشکی و خرید آمبولانس برای برخی از واحدهای درمانی از دیگر اقدامات بانک ملت در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی است.

وی اعطای تسهیلات برای ساخت و تکمیل بیمارستان امام خمینی(ره) و بیمارستان شهرری را از دیگر برنامه های بانک ملت در حوزه سلامت عنوان کرد و اظهار داشت: این بانک تاکنون ۴۴ باجه در بیمارستان ها و مراکز درمانی کشور ایجاد و نسبت به راه اندازی دستگاه های کارتخوان و خودپرداز در این مراکز اقدام کرده است.

رستگار تاکید کرد: بانک ملت آمادگی دارد تا در پروژه های مختلف، با مجموعه وزارت بهداشت همکاری کند.

وی ایفای به موقع و کامل تعهدات را از مشخصه های دست اندرکاران بانک ملت خواند و ادامه داد: مدیران بانک ملت هرگاه تعهدی را پذیرفته اند به نحو احسن آن را انجام داده اند.

به گفته وی، بانک ملت همیشه حامی حوزه سلامت و بهداشت بوده و تلاش خود را انجام داده است تا رضایت این بخش ها را به طور کامل جلب کند.

دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم در سخنانی با قدردانی از همکاری های بانک ملت با این وزارتخانه و واحدهای زیرمجموعه آن، اظهار داشت: حوزه سلامت از مشتریان قدیمی و مستحکم و وفادار بانک ملت است و سابقه همکاری مطلوبی بین دو سازمان وجود دارد.

وی از بانک ملت به عنوان بانک عامل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یاد کرد و افزود: امیدواریم با حمایت های بیش از این پیش این بانک در اجرای پروژه های این وزارتخانه، سطح سلامت جامعه ارتقا یابد.

وزیر بهداشت با اشاره به طلب چند هزار میلیاردی بیمارستان ها از شرکت های بیمه، اظهار امیدواری کرد که با وصول این طلب ها، رسوب نقدینگی دانشگاه های علوم پزشکی در بانک ملت افزایش یابد و به تبع آن این بانک هم بتواند خدمات و تسهیلات بهتری را به مجموعه وزارت بهداشت ارائه دهد.

بر اساس این گزارش، در مراسم امضای تفاهمنامه میان بانک ملت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ناصر شاهین فر، بهمن اسکندری و محمود اخلاقی معاونان مدیرعامل، رحیم طاهری مدیر امور ناحیه یک، رشید خضری رییس اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی و محمدرضا نمازی مدیر شعب منطقه چهار تهران نیز حضور داشتند.

۱۳۹۴/۹/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...