نسخه چاپی

خلع كامل لباس زائران اربعین در مرزهای سعودی

زائران شركت كننده در مراسم زیارت اربعین امام حسین(علیه السلام) در كربلا از جانب دستگاه های امنیتی سعودی و بحرینی در معرض هتك حرمت و اهانت قرار گرفتند.

به گزارش نما به نقل از شیعه نیوز، جریان "العمل الاسلامی" بحرین اقدامات توهین آمیز مقامات بحرینی و سعودی با زائران امام حسین(علیه السلام) را که از کربلا در حال بازگشت هستند محکوم کرد.
این جریان با انتشار بیانیه ای تأکید کرد: "زائران شرکت کننده در مراسم زیارت اربعین امام حسین(علیه السلام) در کربلا از جانب دستگاه های امنیتی سعودی و بحرینی در معرض هتک حرمت و اهانت قرار می گیرند و مقامات سعودی و بحرینی به منظور توهین به زائران، آنها را بازرسی و تفتیش کامل می کنند. به گونه ای که آنها را به خلع کامل لباس های خود در مرزهای عربستان واداشته اند."
جریان "العمل الاسلامی" با درج این اقدامات در مجموعه فعالیت های این دو رژیم در نقض آزادی های دینی برای شهروندان خود، به شدت آن را تقبیح کرد.
پیش از این نیز برخی منابع به خبرگزاری "البحرین الیوم" اطلاع داده بودند رژیم آل خلیفه و آل سعود، لیست بلند بالایی از زائران کربلا را تهیه کرده اند که قصد دارند آنها را به محض ورود به کشور خود بازداشت کنند.

۱۳۹۴/۹/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...