نسخه چاپی

بی كتابی در كتابفروشی ها

رمان «بی‌كتابی» اثر محمدرضا شرفی خبوشان كه رمان «عاشقی به سبك ون‌گوگ» او كاندیدای جایزه جلال آل‌احمد شده بود، از زمره كتبی است كه به زودی راهی بازار كتاب خواهد شد.

به گزارش نما؛ علی داودی مدیر انتشارات موسسه شهرستان ادب، در گفت‌وگو با فارس، از انتشار آثار جدیدی در حوزه داستان و شعر توسط موسسه شهرستان ادب خبر داد و گفت: رمان «بی‌کتابی» اثر محمدرضا شرفی خبوشان از زمره کتبی است که به زودی راهی بازار کتاب خواهد شد.

وی افزود: این کتاب از نویسنده‌ای که اثر قبلی‌اش با عنوان «عاشقی به سبک ون‌گوگ» در جایزه ادبی جلال‌ آل‌احمد و جایزه ادبی شهید حبیب غنی‌پور کاندید شده بود، توسط انتشارات شهرستان ادب زیر چاپ رفته و در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

داودی گفت: همچنین مجموعه شعری از محمدعلی مجاهدی متخلص به «پروانه» که ترکیبی از سروده‌های غیر آیینی این شاعر آیینی‌سرا است در دست چاپ است و به زودی راهی بازار کتاب خواهد شد.

او اضافه کرد: مصطفی علیپور دیگر شاعری است که دو مجموعه شعر نو از او توسط شهرستان ادب منتشر خواهد شد. مصطفی محدثی خراسانی و حسن دلبری نیز از زمره شعرایی هستند که آثارشان چاپ می‌شود.

مدیر انتشارات شهرستان ادب، گفت: یک مجموعه شعر نو از حمیدرضا شکارسری، علی محمد مودب و قربان ولیئی نیز راهی بازار کتاب خواهد شد. دو کتاب نیز از سیداکبر میرجعفری برای علاقه‌مندان به سروده‌های این شاعر منتشر خواهد شد.

۱۳۹۴/۹/۱۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...