نسخه چاپی

رابطه قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده شكراب شد!

عکس خبري -رابطه قلعه‌نويي و فتح‌الله‌زاده شكراب شد!

حاشیه‌ها كلید خورد آن هم به هفته دوم لیگ نرسیده، منتفی شدن بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال هم جرقه این حاشیه‌ها را زده تا اختلاف سرمربی و مدیرعامل استقلال علنی شود و آسمان آبی‌ها را تیره كند.

فتح‌الله‌زاده موافق بازگشت مجيدي بود اما قلعه‌نويي با شرط و شروطي كه براي مجيدي گذاشت، راه را بر شماره ۷ آبي‌ها بست تا ساعت ۲۴يك‌شنبه بگذرد و با تمام شدن مهلت نقل و انتقالات، مجيدي با قبول نكردن شرط قلعه‌نويي كه گفته بود فرهاد هم بيايد نكو كاپيتان است، به هيئت فوتبال استان تهران نرود و پيوند دوباره استقلال و مجيدي منتفي شود. پس از آن بود كه شايعه قهر مديرعامل استقلال و دلخوري او از سرمربي پيچيد؛ شايعه‌اي كه خيلي زود تكذيب شد اما مصاحبه فتح‌الله‌زاده و اينكه گفته بود «مشكلي با كاپيتاني مجيدي نداشته» چيز ديگري را نشان مي‌داد، هر چند او ترجيح داده سكوت كند و رد كند كه به خاطر نيامدن مجيدي به استقلال مي‌خواهد استعفا بدهد!

همه چيز به جلسه چهارشنبه دو هفته پيش برمي‌گردد؛ جلسه‌اي مهم در ساختمان آبي رنگ باشگاه استقلال در علامه جنوبي، خروجي جلسه قلعه‌نويي و فتح‌الله‌زاده سورپرايزي بود براي هواداران استقلال، پس از آن جلسه اعلام شد كه جباري در استقلال مي‌ماند و فرهاد مجيدي هم قرار است برگردد. اين در حالي بود كه ۲۴ساعت قبل از آن تمديد قرارداد جباري و استقلال منتفي شده بود و مجيدي هم پس از آن مصاحبه‌اي كه عليه قلعه‌نويي انجام داده بود و گفته بود «شاگرد مكتب حجازي‌ام و با آنهايي كه(شما بخوانيد قلعه‌نويي) ارزش‌هاي اخلاقي را زير پا مي‌گذارند، كار نمي‌كنم!» همه راه‌هاي بازگشت به استقلال را مسدود كرد.

اما جلسه مهم فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نويي ورق را برگرداند. قلعه‌نويي با فراموشي اختلافاتش با جباري از باشگاه خواست تا قرارداد جباري تمديد شود، آن هم در حالي كه فتح‌الله‌زاده به خاطر اتفاقات فصل پيش راضي به ماندن جباري نبود و معتقد بود شماره ۸ ديگر به درد استقلال نمي‌خورد. در نهايت مديرعامل استقلال پس از اصرار قلعه‌نويي مي‌گويد تنها در يك صورت قرارداد جباري تمديد مي‌شود كه قلعه‌نويي اجازه دهد فرهاد مجيدي هم به استقلال برگردد.

قلعه نويي هم به رغم ميل باطني‌اش به بازگشت مجيدي چراغ سبز نشان مي‌دهد تا نه سيخ بسوزد و نه كباب. ۲۴ساعت پس از اين جلسه جباري قراردادش را با استقلال تمديد كرد و همه در انتظار بازگشت مجيدي بودند، اما امروز و فردا شدن ثبت قرارداد مجيدي، بازگشت او را به استقلال با شك و ترديد همراه كرد. در نهايت هم شرط قلعه‌نويي كه گفته بود«درصورت آمدن مجيدي، باز هم نكونام كاپيتان استقلال است» شماره سابق استقلال را عصباني كرد تا مصاحبه كند و بگويد: «شروط آقايان ‌خنده دار بود» تا بازگشت دوباره او به جمع آبي‌ها به بن‌بست برسد.

قلعه‌نويي پس از مصاحبه مجيدي به آن واكنش نشان داد. او در مورد علت منتفي شدن حضور مجيدي در استقلال گفت: « من و فتح‌الله‌زاده صحبت كرديم و قرار شد مجيدي بيايد اما روز شنبه به من تلفن زدند و گفتند مجيدي گفته بحث كاپيتاني چه مي‌شود. همه ما بايد در چارچوب حركت كنيم. قلعه‌نويي در چارچوب مديريت است، مديريت در چارچوب هيئت مديره و هيئت مديره در چارچوب مجمع. جايي كه چارچوب نباشد كار درست انجام نمي‌شود.»

قلعه‌نويي ادامه داد: «مصاحبه مهدوي‌كيا را ببينيد، او از نظر اخلاقي، رفتاري و فني بازيكن خوبي است اما مي‌گويد به نيمكت‌نشيني در پرسپوليس افتخار مي‌كنم. در حالي كه مجيدي پيغام داد من بايد كاپيتان باشم اما من گفتم او بايد در چارچوبي كه من تعيين مي‌كنم قرار بگيرد و به خاطر فتح‌الله‌زاده و مردم قبول كردم به استقلال بيايد اما اولويت مجيدي كاپيتاني بود و در چارچوبي كه من برايش تعيين كردم، قبول نكرد كار كند.»

منتفي شدن حضور مجيدي در استقلال با شرط‌هايي كه قلعه‌نويي گذاشته بود ناراحتي فتح الله‌زاده را به دنبال داشت تا رابطه سرمربي و مديرعامل شكرآب شود. فتح‌الله‌زاده از اينكه قلعه‌نويي، توافق جلسه چهارشنبه دو هفته گذشته را زير پا گذاشته و سنگ جلوي پاي مجيدي انداخته تا او در نهايت قيد آمدن به استقلال را بزند، ناراحت است.

دلخوري فتح‌الله‌زاده از قلعه‌نويي حتي باعث مي‌شود شايعه قهر مديرعامل استقلال هم مطرح شود، حتي گفته شد كه بي‌پولي و مشكلات مالي استقلال در كنار نيامدن مجيدي دست به دست هم داده تا علي فتح‌الله‌زاده نامه استعفايش را بنويسد؛ استعفايي كه البته خيلي زود تكذيب شد و مديرعامل استقلال ديروز به اوج‌نيوز گفت كه استعفا نداده و اختلافي با امير ندارد: « چنين اخباري دور از واقعيت است و من با قدرت به كارم ادامه مي‌دهم و در انتظار موفقيت استقلال هستم. همه چيز در باشگاه استقلال خوب است و شايعاتي مربوط به اين نكته كه من و امير اختلاف داريم را تكذيب مي‌كنم» البته او در ادامه ناراحتي‌اش را در مورد برنگشتن مجيدي پنهان نمي‌كند: «حتماً از اين مسئله ناراحتم. من دوست داشتم همه استقلالي‌ها را براي موفقيت تيم كنار هم جمع كنم كه اين اتفاق تا حدود زيادي رخ داد اما در نهايت سرمربي تيم مسئول اول و آخر امور فني است. اميدوارم استقلال با اين نفرات به جايگاه مد نظر من و قلعه‌نويي برسد.»

مديرعامل استقلال در پايان گفته برخلاف قلعه‌نويي مشكلي با كاپيتاني مجيدي نداشته: «هيچ مشكلي با كاپيتان بودن مجيدي نداشتم، اما از آنجايي كه امير قلعه‌نويي تصميم داشت خودش كاپيتان تيم را انتخاب كند، بازوبند را به جواد نكونام داد. مجيدي هم علاقه‌مند بود كه كاپيتان شود و به همين دليل به توافق نرسيديم و متأسفانه مجيدي نتوانست اين فصل پيراهن استقلال را بپوشد.»

۱۳۹۱/۵/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...