نسخه چاپی

جنگ ایران و اسرائیل به روایت شیمون پرز/سند

یورونیوز: «شیمون پرز در گفتگو با خبرنگار شبكه سی ان ان در پاسخ به پرسش وی كه گفت آیا جنگی پنهانی میان ایران و اسرائیل در جریان است، اعلام كرد كه این دو كشور “آشكارا با یكدیگر در حال جنگند”.»

به گزارش نما، سایت یورونیوز(Euronews )، روز دوشنبه 2 مرداد(July 23) نوشت: «شیمون پرز، رئیس جمهوری اسرائیل، می گوید اسرائیل در یک جنگ رودررو با ایران قرار دارد. شیمون پرز در گفتگو با خبرنگار شبکه سی ان ان در پاسخ به پرسش وی که گفت آیا جنگی پنهانی میان ایران و اسرائیل در جریان است، اعلام کرد که این دو کشور “آشکارا با یکدیگر در حال جنگند”.»


یورونیوز ادامه داد: «در حالیکه هنوز دستگاه امنیتی بلغارستان نظری بر دست داشتن ایران در انفجار اتوبوس حامل جهانگردان اسرائیلی در هفته گذشته این کشور نداده است، اما پرز می گوید مدارک و شواهد نشان می دهد که این حرکت تروریستی از سوی دولت ایران سازماندهی شده است. رئیس جمهور اسرائیل اعتقاد دارد که ایرانی ها نقشه های تروریستی متعددی علیه شهروندان اسرائیل و تضعیف این دولت در سراسر جهان دارند. در چند روز گذشته مقامات بلندپایه اسرائیلی به طور مداوم ایران را به دست داشتن در بمب گذاری بلغارستان محکوم کرده اند. بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، از این هم فراتر رفته ایران را عامل اصلی حملات تروریستی دو سال گذشته در گرجستان، تایلند، هند و قبرس دانسته است. پرز هم با تایید این نظرات ایران را مرکز اصلی تروریسم جهانی دانست.»


البته از آنجا که اتهامات صهیونیست ها به ایران، کاملاً بی اساس و برعکس اقدامات تروریستی اسرائیل کاملاً واضح و آشکار است، یورونیوز در ادامه نوشت: «در ده سال اخیر کمتر نامی از ایرانی ها به اتهام تروریسم در دادگاه های که علیه تروریسم در سراسر جهان تشکیل می شود، شنیده شده است. شیمون پرز در جواب خبرنگار سی ان ان که از او درباره ترورهای برنامه ریزی شده علیه دانشمندان هسته ای ایرانی و نقش دولت اسرائیل سوال می کند، می گوید هر کاری که دولت اسرائیل در چند ساله اخیر انجام داده است تنها دفاع از حقوق شهروندان کشورش و برای حفاظت از جان آنها بوده است.»

6.JPG

۱۳۹۱/۵/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...