نسخه چاپی

اشتباه رویانیان یا دروغ گویی فتح‌الله‌زاده در 90 جنجالی!

عکس خبري -اشتباه رويانيان يا دروغ گويي فتح‌الله‌زاده در 90 جنجالي!

برنامه شب گذشته 90 تحت تاثیر درگیری‌های لفظی مدیران عامل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال قرار داشت و رویانیان و فتح‌الله ‌زاده به شدت علیه یكدیگر موضع گرفتند.

به گزارش نما به نقل از فارس، اولین برنامه 90 بعد از حدود دو ماه تعطیلی شب گذشته پخش شد که البته در دو هفته آینده به دلیل المپیک لندن پخش نمی شود.


سوال نظر سنجی برنامه 90 اختصاص به فصل نقل و انتقالات داشت. از بینندگان تلویزیونی سوال شد کدام یک از 4 تیم مدعی لیگ برتر دوازدهم یعنی استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات عملکرد بهتری داشتند. در پایان پرسپولیس با 56 درصد آرا بهترین عملکرد را از نظر بینندگان در فصل نقل و انتقالات داشت. استقلال 39 درصد آرا را کسب کرد و دو تیم سپاهان و تراکتورسازی فقط 2 درصد رای آوردند.


برنامه شب گذشته بیشتر اختصاص به نقل و انتقال دو باشگاه پرسپولیس و استقلال داشت. بازی های هفته اول هم خیلی گذارا پخش شد و در سه ساعت و ربع برنامه 90 که تا دوساعت مانده به سحر ادامه داشت همه همدیگر را به دروغگویی متهم کردند. مجیدی تلویحا گفت قلعه نویی دروغ می گوید و رویانیان و فتح الله زاده هم همین کار را کردند. حاصل سه ساعت و 15 دقیقه برنامه 90 مشخص نبود که به سود چه کسی است؛ فوتبال ایران یا درگیری های تمام نشدنی و رسانه ای فتح الله زاده و رویانیان.


در برنامه شب گذشته 90 به آنچه که توجه نشد حق پخش تلویزیونی بود. این موضوع که مدتی است به نگرانی فوتبالدوستان و سوژه اصلی رسانه ها تبدیل شده در برنامه 90 مورد توجه قرار نگرفت و تنها فردوسی پور در حین مکالمه با فتح الله زاده گفت که امیدوار است این مشکل با مذاکره طرفین حل شود. فردوسی پور که به "کوچکترین" مشکلات فوتبال می پردازد، این بار به "بزرگترین" مشکل این روزهای فوتبال بی توجهی کرد، در حالی که می شد در این برنامه نظر مسئولان صدا و سیما و یا فدراسیون را در این مورد جویا شد. این موضوع که چون 90 زیر نظر صدا و سیما است پس فردوسی پور نمی توانست از آن انتقاد کند چندان دلیل موجهی- حداقل برای برنامه 90- به نظر نمی رسد چرا که تجربه و سابقه نشان داده فردوسی پور بارها از صدا و سیما به دلایل مختلف - که مهمترین آنها پخش نشدن آیتم‌ های مورد نظرش بود - انتقاد کرده است.

۱۳۹۱/۵/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...