نسخه چاپی

زمان فراخوان مشمولان "دیپلم و زیردیپلم"

سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای كلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم آذر ماه ۱۳۹۴ را به خدمت سربازی فرا خواند.

به گزارش نما ، سازمان وظیفه عمومی ناجا ضمن فراخوان كلیه مشمولان غایب و غیرغایب متولد ۱۳۵۵ تا پایان آذر ماه ۱۳۷۶ برای انجام خدمت دوره ضرورت، طی اطلاعیه ای اعلام كرد: كلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم سال های مذكور كه برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم آذر ماه سال ۱۳۹۴ دریافت كرده اند، می بایست در ساعت و محلی كه توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراكز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.

مشمولان ساكن تهران بزرگ

كلیه مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ آذرماه سال ۱۳۹۴ می باشند می بایست، رأس ساعت ۶ صبح روز یکشنبه مورخ ۲۲/۰۹ /۹۴ به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش ابلاغ شده است، حضور یابند؛ تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان ساكن سایر استان های کشور

كلیه مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب که دارای برگه آماده به خدمت به تاریخ آذر ماه سال ۱۳۹۴ می باشند، رأس ساعت ۷صبح یک شنبه مورخ ۲۲/۰۹ /۹۴ به معاونت وظیفه عمومی استان محل سکونت خود مراجعه کنند؛ تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

لازم به ذكر است، عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب می شود.


گفتنی است، آن دسته از مشمولانی كه به هر دلیل تاكنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراكز آموزش نشده اند، می توانند به نزدیكترین دفتر خدمات الكترونیك انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذكور و اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند.

۱۳۹۴/۹/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...