نسخه چاپی

زنان آمریكایی به دنبال شوهران فراری سعودی

زنان امریكایی كه در سال‌های گذشته با دانشجویان عربستانی اعزامی به آمریكا ازدواج كرده و از آنها صاحب فرزند شده اند، خواستار بازگرداندن شوهران خود به زندگی مشترك هستند.

به گزارش نما به نقل از العالم، شمار زیادی از زنان امریکایی که در سال‌های گذشته با دانشجویان عربستانی ازدواج کرده و از آنها صاحب فرزند شده اند با ایجاد سایتی بر روی اینترنت و انتشار تصاویر خانوادگی شان با همسران عربستانی شان، خواستار بازگشت آنها به زندگی مشترک و سرپرستی فرزندانشان شده اند.

این زنان امریکایی با ایجاد سایتی تحت عنوان "فرزندان عربستانی رها شده در امریکا" خواستار بازگشت همسران عربستانی شان شده اند که پس از پایان دوره بورس تحصیلی این کشور را ترک کرده اند.
زنان مذکور، نام و مشخصات همسران عربستانی شان را به همراه تصاویر شخصی و خانوادگی شان به همراه همسران و فرزندانشان را در این سایت منتشر کرده و نوشته اند: همسرانتان، خواستار بازگشت شما هستند.
سابقه ارتباط و ازدواج دانشجویان عربستانی با زنان امریکایی و ازدواج با آنها به دهه هشتاد قرن گذشته برمی گردد. پس از آن، این روند برای مدتی کاهش یافت، اما در دهه گذشته با از سرگیری بورسیه دانشجویان عربستانی و اعزام آنها به امریکا بار دیگر این ارتباط و تعامل از سر گرفته شد.
در این سایت آمده است: زنان آمریکایی که شوهر عربستانی داشته اند، پس از بهره گرفتن از کلیه روش های ارتباطی با همسرانشان و ناکامی در رسیدن به نتیجه مناسب، اقدام به ایجاد سایت مذکور نموده اند که موضوع باردار شدن زنان مذکور از همسران عربستانی شان باعث قطع ارتباط میان آنها و حتی انکار رابطه زوجیت و فرار از مسئولیت هایشان با بازگشت به کشورشان شده است.
در این سایت پیام های این زنان به زبان عربی و انگلیسی خطاب به همسرانشان جهت فراخواندن آنان به مسئولیت پذیری در مقابل فرزندانشان منتشر شده است.
تاکنون بیش از یک میلیون و پانصد هزار نفر از این سایت بازدید کرده اند. این در حالی است که شماری از زنان فعال در این سایت اعلام کرده اند آنها برای حل مشکلشان به انجمن خیریه حمایت از خانواده های عربستانی در خارج موسوم به "اواصر" مراجعه و برخی از آنها پیام هایشان خطاب به این انجمن را ارائه کردند که پس از گذشت دو سال، هیچ گونه پاسخی به آن داده نشده است.

۱۳۹۴/۹/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...