نسخه چاپی

«شاهزاده روم» یك و نیم میلیاردی شد

عکس خبري -«شاهزاده روم» يک و نيم ميلياردي شد

«شاهزاده روم» توانست در روزی كه رقیب اصلی او «شیفت شب» 14 میلیون تومان فروخت، با نیم میلیون تومان فروش بیشتر در صدر فروش روزانه روز دوشنبه در تهران قرار گیرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، فروش انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» به کارگردانی هادی محمدیان پس از 35 روز نمایش از مرز یک و نیم میلیارد تومان گذشت. این فیلم تاکنون 1 میلیارد و 542 میلیون تومان در مجموع تهران و شهرستان ها فروش داشته است.

این اتفاق همچنین با بازگشت «شاهزاده روم» به صدر جدول فروش روزانه فیلم های سینمای ایران همراه بوده است. «شاهزاده روم» توانست در روزی که رقیب اصلی او «شیفت شب» 14 میلیون تومان فروخت، با نیم میلیون تومان فروش بیشتر در صدر فروش روزانه روز یکشنبه در تهران قرار گیرد. این در حالی است که این فیلم در روزهای اخیر در رتبه های دوم و سوم جدول فروش روزانه قرار داشت.

«شاهزاده روم» قصه عاشقی و دلدادگی بانویی پاکدامن و مسیحی از سلاله شمعون از حواریون حضرت مسیح (ع) است که با مردی از نوادگان پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) ازدواج می‌کند و ثمره این ازدواج فرزندی نیک‌سرشت است که در آینده‌ای نزدیک، جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد.

این انیمیشن سینمایی که این روزها با استقبال چشمگیر مخاطبان از طیف های مختلف کودکان تا بزرگسالان همراه شده است، تاکنون توانسته بیش از 300 هزار مخاطب را به سالن سینماها بکشاند. «شاهزاده روم» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری محصول گروه هنر پویا (کنسرسیوم مشترک موسسات سلوک افلاکیان و هفت سنگ) است.​

۱۳۹۴/۹/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...