نسخه چاپی

رونالدو: قرارداد دارم و می‌خواهم در مادرید بمانم

عکس خبري -رونالدو: قرارداد دارم و مي‌خواهم در مادريد بمانم

ابرستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا پس از درخشش در لیگ قهرمانان اروپا گفت: با رئال مادرید قرارداد دارم و می‌خواهم در این تیم بمانم.

به گزارش نما به نقل از فارس، کریستیانو رونالدو که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا یازده گل به ثمر رسانده پس از پیروزی 8 بر صفر تیمش برابر مالمو سوئد و صعود مقتدرانه مادرید به دور حذفی این تورنمنت بزرگ گفت: با رئال مادرید قرارداد دارم و می‌خواهم در این تیم بمانم. هیچ هدف دیگری ندارم و برای من مهم این است که با مادرید جاودانه شوم.

رونالدو ادامه داد: از شکست رکورد حالم خوب می‌شود، دروغ نمی‌گویم، برایم اهمیت دارد و از این که در این جایگاه قرار دارم بسیار خوشحالم. البته من به دنبال رکورد نیستم، این رکوردها هستند که به دنبال من می‌دوند.

کریس درباره حذف رئال مادرید از جام پادشاهی گفت: باید این موضوع را فراموش کنیم، قانون چیزی است که باید به آن احترام گذاشت و ما بی قانونی کردیم، هر چند معتقدم سخت ترین مجازات ممکن برای رئال مادرید در نظر گرفته شد اما این هم برای ما یک افتخار است، مشخص شد که چه تیم‌هایی مافیایی هستند و چه تیم‌هایی برابر قانون باید سکوت کنند.

۱۳۹۴/۹/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...