نسخه چاپی

تیم ملی چه زمانی برنامه ریزی می كند؟

تیم ملی ایران تا پایان مرحله اول مقدماتی جام جهانی برنامه ریزی دقیقی دارد اما كارلوس كروش برای مرحله نهایی باید برنامه ریزی خود را انجام دهد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛سرمربی تیم ملی در آخرین مذاکراتی که با کفاشیان داشت، گفت: «من منتظر هستم تا قرعه کشی مقدماتی نهایی جام جهانی انجام شود. بعد از اینکه حریفان تیم ملی را شناختم، برای مرحله نهایی برنامه ریزی می کنم. تا زمانیکه ما ندانیم با چه تیم هایی همگروه هستیم، نمی توانیم برنامه ریزی کنیم که در کجا اردو بزنیم و با چه تیم هایی بازی دوستانه داشته باشیم.»
کروش همیشه می گوید باید دیدارهای دوستانه و اردوها، کارشناسی انتخاب شوند. مثلا وقتی تیم ملی با عمان بازی داشت، کروش ایران را به دبی برد تا بازیکنان در شرایط مشابه آب و هوایی تمرین کنند. او برای بازی های دوستانه هم دقیقا چنین حساسیتی دارد. مثلا وقتی در مقدماتی جام جهانی 2014 ژاپنی ها از تیم ملی درخواست بازی دوستانه کردند، کروش با خنده گفت: «ما با قطر بازی داریم و دیوانگی است که بخواهیم با حریفی چون ژاپن بازی کنیم. باید با تیمی بازی کنیم که سبک بازی اش شبیه به قطر است.»

شاید پیش از این مربیان تیم ملی آنقدرها روی این موضوع حساس نبودند و تیم ملی با هر تیمی که می توانست بازی می کرد و هر جا راه داشت، اردو می زد. ایران قبل از قرعه کشی مرحله نهایی، با توجه به پیشنهاد خوب مقدونیه و نروژ پذیرفته در خرداد سال بعد با این تیم ها بازی کند و پس از آن کروش برنامه ریزی دقیق تری روی بازی ها و اردوها خواهد داشت.

۱۳۹۴/۹/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...