نسخه چاپی

واگذاری "تلفن همراه رییس‌‌جمهور" به دولت

محسن علی‌اكبری گفت: قرار است مالكیت فیلم‌ «تلفن همراه رییس جمهور» به دولت فروخته شود.

به گزارش نما، تهيه‌كننده فيلم سينمايي «تلفن همراه رييس جمهور» در گفت‌وگو با ايسنا، درباره‌ي سرنوشت اكران فيلمش گفت: اين فيلم در حال حاضر عملا در وضعيت توقيف به‌سر مي‌برد.

وي درباره وضعيت‌آتي اين فيلم هم بيان كرد: طبق صحبت‌هايي كه انجام شده است، قصد داريم «تلفن همراه رييس جمهور» را به دولت واگذار كنيم تا آن‌ها در زمان مقتضي خودشان درباره اكران فيلم تصميم بگيرند.

علي‌اكبري توضيح داد: اكنون قرار است همه آنچه را كه ما براي توليد اين فيلم سينمايي هزينه كرده‌ايم، وزارت ارشاد به ما پرداخت كند و فيلم به مالكيت دولت در بيايد.

وي همچنين يادآور شد: در گذشته «به رنگ ارغوان» ابراهيم حاتمي‌كيا هم در مقطعي توقيف شد و با پرداخت هزينه‌هاي آن به مالكيت دولت درآمد، پس از آنكه فيلم رفع توقيف شد پول پرداخت شده بازگردانده و «به رنگ ارغوان» اكران شد.

«تلفن همراه رييس جمهور» با بازي مهدي هاشمي، قرار بود در اكران دوم عيد نوروز روي پرده سينماها برود اما در همان زمان در پي اكران نشدن فيلم، برخي مسوولان مي‌گفتند كه فعلا اكران فيلم به تعويق افتاده، اما توقيف نشده است.

«تلفن همراه رئیس جمهور» سومین ساخته بلند سینمایی علی عطشانی است که فیلمنامه آن متعلق به جابر قاسمعلی است و در آن مهدی هاشمی، بهناز جعفری، نیکی کریمی، اکبر عبدی و... بازی کرده‌اند.

داستان این فیلم درباره کارگری ساده است که به طور اتفاقی سیم‌کارت رئیس جمهور به دستش می‌رسد و ناخواسته با سیلی از مشکلات و تماس‌های مردمی مواجه می‌شود.

۱۳۹۱/۵/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...