نسخه چاپی

تخریب محل سكونت و مخفیگاه بن لادن

عکس خبري -تخريب محل سكونت و مخفيگاه بن لادن

این ساختمان واقع در ابیت آباد پاكستان كه به عنوان مخفیگاه اسامه بن لادن، رهبر سابق القاعده مورد استفاده قرار می‌گرفت در نهایت توسط نیروهای آمریكایی كشف و به محل كشته شدن رهبر القاعده تبدیل شد.

دولت پاكستان تحت حفاظت كامل سربازان و ماموران پليس با استفاده از ماشين‌هاي سنگين تخريب و انهدام ساختمان سه طبقه‌اي در شمال غرب اين كشور را كه مخفيگاه بن لادن، رهبر سابق القاعده بود، آغاز كرد.

به گزارش ايسنا اين ساختمان واقع در ابيت آباد پاكستان كه به عنوان مخفيگاه اسامه بن لادن، رهبر سابق القاعده مورد استفاده قرار مي‌گرفت در نهايت توسط نيروهاي آمريكايي كشف و به محل كشته شدن رهبر القاعده تبديل شد.

به گزارش خبرگزاري آسوشيتدپرس، حمله آمريكا به خاك پاكستان براي كشتن بن لادن اگرچه موفقيت آميز بود اما باعث خشم اسلام آباد شد. چرا كه واشنگتن‌ مقام‌هاي پاكستاني را از اين عمل خود مطلع نكرده بود.

مقام‌هاي پاكستاني ظهر روز شنبه ماشين‌هاي سنگين را به اين مخفيگاه اعزام و اعلام كردند كه تا پيش از غروب خورشيد اين محل را تخريب مي‌كنند. ماموران پليس اين محل را محاصره كرده و از ورود خبرنگاران جلوگيري كنند.

يكي از مقام‌هاي سرويس اطلاعاتي پاكستان نيز تخريب اين ساختمان را با استفاده از بولدوزر تاييد كرد اما نگفت كه چرا اسلام آباد اين روش را انتخاب كرده است.

۱۳۹۰/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...