نسخه چاپی

نظام احتیاجی به بازگشت اصلاح‌طلبان ندارد

عکس خبري -نظام احتياجي به بازگشت اصلاح‌طلبان ندارد

یك فعال سیاسی با تاكید بر اینكه نظام هیچ احتیاجی به بازگشت گروه‌هایی كه بخواهند برایش تعیین تكلیف كنند ندارد، گفت: اصلاح‌طلبان برای بازگشت به عرصه سیاسی باید ابتدا خود را اصلاح كنند.

به گزارش نما، احمد کریمی‌اصفهانی ،دبیر کل جامعه اسلامی اصناف و بازار در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درباره بازگشت اصلاح طلبان به عرصه سیاسی کشور اظهار داشت: اصلاح‌طلبان روی مرز مشخصی حرکت نکردند و در سال 88 به آن وضع دچار شدند در حالی که اگر بخواهند در عرصه باقی بمانند باید تابع قانون اساسی باشند.

کریمی اصفهانی با بیان اینکه مردم کسانی را که به قانون اساسی بی‌توجه باشند کنار می‌گذارند افزود: شرط بازگشت اصلاح طلبان به کشور پذیرش قانون اساسی است.

دبیر کل جامعه اصناف و بازار ادامه داد: اصلاح طلبان باید بدانند نظام راه را برای بازگشت همه باز کرده است و اگر آنها ولایت‌فقیه، قانون اساسی و خط امام را قبول داشته باشند و در عین حال گذشته پر اشتباه خود را جبران کنند، می‌توانند به عرصه قدرت بازگردند.

وی با تاکید بر اینکه ما برای ارزش‌های انقلاب هزینه‌های بسیار سنگینی پرداخت کرده‌ایم گفت: اصلاح‌طلبان نمی‌توانند با اعتراض شفاهی به اشتباهاتشان گذشته را جبران کنند بلکه باید در عمل دست به جبران بزنند.

کریمی اصفهانی تصریح کرد: اصلاح طلبان وقتی دیدند که بیگانگان درباره مسائل داخلی کشورمان در سال 88 اظهار نظر می‌کنند باید برای استقلال کشور با آنها مرز بندی می‌کردند که متاسفانه چنین نکردند.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه نظام هیچ احتیاجی به بازگشت گروه‌هایی که بخواهند برایش تعیین تکلیف کنند ندارد، یادآور شد: مردم راه خود را پیدا کرده‌اند و مهمترین مسیر را تبعیت از ولایت فقیه می‌دانند. لذا اصلاح طلبان برای بازگشت به عرصه سیاسی باید ابتدا خود را اصلاح کنند.

۱۳۹۱/۵/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...